רויאל סקול 24.7.2016

יום שלישי - טירוף גיבורי העל ממשיך!

שלום לכל ההורים!

את יום שלישי התחלנו במרץ רב עם המשחק המפורסם מהארי פוטר קווידיץ', אך קודם כמובן אכלנו את ארוחת הבוקר. למרות שלא כולם הכירו את המשחק, למדנו די מהר את החוקים.

לאחר ההפסקה, בחרנו בין משחק קריקט, שבארץ לא כל כך נפוץ, אך למדנו איך משחקים והיה מאוד מהנה. ומי שלא רצה לשחק הלך להתכונן למופע הכישרונות הצעירים שנעלה בשבוע הקרוב במרכז. Smileys

לאחר שאכלנו ארוחת צהריים ונחנו קצת, התפצלנו לכיתות הלימוד שלנו, המסודרות לפי הרמות של כל אחד מהילדים, כל אחד בכיתה שמתאימה לרמה שלו. ביחד איתנו בכיתות לומדים גם יפנים וצרפתים שאת חלקם הכרנו כבר אתמול.

כשסיימנו ללמוד אכלנו המבורגרים טעימים וצ'יפס לארוחת הערב.Smileys

חזרנו למגורים כדי לנוח מעט, חלקנו הלכו לשחק כדורגל וחלק העדיפו להתפנן על הדשא ולעשות קצת צחוקים ביחד.

בערב הייתה לנו פעילות מקורית מאוד, שבה התחלקנו לקבוצות מעורבות של ישראלים וחברה מכל שאר הארצות והיה עלינו לתכנן תלבושת של גיבור על כלשהו. בחרנו באחד מחברי הקבוצה שיהיה הדוגמן והתחלנו במלכאת הכנת התלבושת הטובה ביותר. סיימנו להכין את התלבושות והדוגמנים דיגמנו לנו אותן בצורה הכי מצחיקה שעלתה על דעתם. את התוצאות (המשעשעות למדי) תוכלו לראות בעצמכם בתמונות. Smileys

כעת אנחנו הולכים לישון כדי לקום רעננים לטיול בקולצ'סטר מחר בבוקר!