מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

שיפלייק 03.7.2016

יום שישי אחרון בהחלט!

שלום לכולם!

מה שלומכם??

איזה יום שישי כיפי עבר עלינו! באמת מרגישים שסוף השבוע הגיע!

את היום התחלנו בלימודים שהם בעצם השיעורים האחרונים שלנו לפני חלוקת התעודות! איזו התרגשות 😀

לאחר ארוחת הצהריים שבה היה פיש אנד צ'יפס לתפארת אנגליה! (בכל יום שישי מגישים כאן פיש אנד צ'יפס מעולה! חבל שזהו יום השישי האחרון שלנו!) המשכנו בפעילויות האחרונות בהחלט שלנו. עשינו פעילות סיכום שבה שיחקנו את המשחק "עין טובה"

שבו כל ילד בתורו לוקח סוכרייה, אומר משהו טוב לאחד מחברי הקבוצה ונותן לו אותה. זה היה ממש כיף ומצחיק ושמחנו לשמוע הרבה דברים טובים על כולם!

המשכנו בכתיבת סיפורי סאמר סקול-כל החוויות! שיועלו לאתר עד יום ראשון. אם כולנו נעלה סיפור של החוויות שלנו מהסאמר סקול נוכל לזכות במפגש קבוצתי שווה במיוחד כשנחזור לארץ! 😎

 

לאחר הפעילות וארוחת הערב, התקיימה חלוקת תעודות לכל המשתתפים! כולנו סיימנו את הסאמר סקול בהצלחה ומגיעות לנו הרבה טפיחות על השכם! במיוחד מכיוון שארבעה מאיתנו (לא פחות ולא יותר!) קיבלו תעודה נוספת על הצטיינותם מבחינה חברתית, על החשיבה החיובית והרצון ללמוד ולעזור לאחר! והם: אגם דגן, טל-אור דוד, דביר דנן ונוגה-אל וייס! כל הכבוד לקבוצה המדהימה שלנו! אתם יכולים וצריכים להיות גאים בעצמכם!

 

ואין כמו לסיים יום שישי אחרון במסיבת דיסקו אחרונה! הכרנו מלא שירים חדשים ומגניבים ורקדנו עם כולם! איזה כיף היה!

מחר יום גדול ומרגש לפנינו, טיול של יום שלם בלונדון! נבקר בביג בן ובכל האתרים החשובים וכמובן שנלך גם ללונדון איי-הגלגל הענק המפורסם!

 

לילה טוב ושבת שלום! אוהבים אתכם 💗

   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה