ברייטון 24.7.2016

יום אחרון בלונדון- The End

היי כולםםם,

קשה לעכל אבל הרגע הגיע..זה היום האחרון שלנו לסאמר סקול.. /: מתגעגעים הביתה אבל הרגשות מעורבים ובעיקר היינו רוצים לפחות עוד כמה ימים עם החברים בחדשים שהכרנו ואחד עם השני בברייטון..

את היום המיוחד הזה פתחנו בארוחת בוקר כמובן, קמנו מוקדם ו7:45 כבר התייצבנו בחדר האוכל כדי לצאת בבטן מלאה לעיר לונדון- לנו היא כן מחכה !! 😉

לאחר נסיעה של כשעתיים הגענו ללונדון היפה.. פתחנו בשיט בתמזה! היה אדיר.. הנוף היה מדהים וברקע סיפר מדריך בריטי מצחיק על כל מה שאני רואים מהקרוז- על הגשרים השונים, כל אחד והסיפור שלו.. ועל הבניינים המיוחדים, המלונות היוקרתיים, הכנסיות וכמובן ביג בן.. בכל היופי הזה צפינו כשאנו שטים על התמזה והשמש קופחת על ראשינו..☀

המשכנו בהליכה קצרה אל הLondon eye! שם המתנו למדריך שלנו מאדמור שיאסוף את הכרטיסים ואז המתנו עוד קצת בתור.. (מה לעשות) אבל לא היה ארוך ונורא כמו שחשבנו..

אחרי כשעה קלה כולנו עלינו לגלגל הענק והתרשמנו מהנוף המרהיב על כל העיר! תמונות מושלמות בהמשך.. 👌🏽

אחרי לונדון eye המשכנו בסיור- ראינו את הביג בן, כנסייה חשובה בה קייט וויל התחתנו ושם הומלכה המלכה, ועוד מבנים חשובים ומפורסמים בעיר- בסופו של הסיור הגענו לקובנט גארדן- בילינו בשוק הצבעוני , קיבלנו וואצ׳רים לאוכל (kfc, מקדונלד'ס, סטארבקס וכל מה שטוב בעולם הזה...:) 🍔🍟🍕

אז בערב נהנו מארוחת ערב טובה (כי בכל זאת לארוחת  צהריים הסתפקנו בארוחות ארוזות- סנדוויץ, פרי, חטיף, שוקולד ובקבוק מים).

בסופו של היום חזרנו לקולג׳ עייפים אך מרוצים!

התחלנו לארוז ובאמת להיפרד..

זהו. מחר בלילה טסים הביתה!

הטיול בלונדון היה סיום מושלם לשבועיים הכי חווייתיים בעולם...