ברייטון 24.7.2016

שישי מושלם ומתחילים להיפרד 💗

היי אמא ואבא אני באינטרנט!!!! זאת טל אפשטיין זיהיתם נכון :)

אז היום התחלנו את היום אחרי שעות שינה ספורות ומועטות..כי חזרנו די מאוחר מלונדון אתמול (היה משוגע באלאדין פשוט מדהים!!)  אכלנו ארוחות בוקר (כן שוב לחם וביצה..) והתחלנו את היום.

כולנו קמנו קצת עם חששות ופחדים לגבי המבחן סיום שהיה לנו היום (למי ששואל.. כן הוא היה קשה) אחרי המבחן סטיוארט הנדיב והמקסים (חנפנות חנפנות.. למקרה שגם הוא קורא את זה) לקח אותנו למקום הכי יפה בברייטון... הסופר.

לאחר ארוחת צהריים המדריכים המדהימים והמושלמים שלנו!! (כן כן אני שוב מתחנפת, כי הם בטוח קוראים את זה) הפתיעו אותנו ולקחו אותנו בפעם האחרונה לשופינג בקניון של ברייטון.

כולם יצאו עם שלל ונכסים גדולים (כן אבא ואמא.. עוד ביזבוזים) ונהנו מאד... כשחזרנו לקמפוס התארגנו במהירות, התלבשנו יפה והגענו לקידוש חגיגי הכינו לנו חלות, קנו לנו יין (טוב תירוש) הדלקנו נרות ואון קידש.. לארוחת ערב חגיגית הפתיעו אותנו עם בוריטו ממש טעים! וכמובן פסטה למי שהתגעגע..

אחרי ארוחת המלכים הלכנו במהירות להתארגן לקבלת התעודות ונשף הסיום (כמובן שהבנות מבנינו נכנסו ללחץ ולא נרגעו עד שהיו מושלמות- שמלות, תסרוקות וכל השאר). לאחר הנשף הייתה הרגשה כבר של סיום ושל פרידה כולנו התחלנו להיפרד מהחברים מכל העולם שעוזבים מחר בבוקר.

ועכשיו דיסקו!!!

אנחנו הולכים לישון ולא מאמינים שנשאר רק עוד יומיים.

אז לילה טוב אמא ואבא אוהבת ומתגעגעת!!!

מחר לונדון :)

מספר טיסה 314Ly

נוחתים בישראל ב6:40 אין מה להגיע לפני 7 לידיעתכם!