ברייטון 24.7.2016

יום שלישי בברייטון ושיעור ראשון!

היי אמא ואבא,

כאן אורן מדברת ומספרת לכם מה עבר עלינו היום..

היום קמנו בבוקר אכלנו ארוחת בוקר מפנקת- קוראסון, חמאה ״דלת קלוריות״, לחם, ביצים ועוד..

אחר כך כדי להוריד את האורחת בוקר הלכנו לעשות קצת ספורט- חלקנו שיחקנו טניס והיה מטורף! והשאר שיחקו בינגו! בינגו!

לאחר מכן המדריכים עשו לנו הפתעה ולקחו אותנו לביקור קצר בסופר המקומי הקרוב- שם נהננו מחוויה ברייטונית אמיתית- היה זול ושווה!

ואז קרה משהו ממש מוזר- ראינו אנשים נוהגים בצד הלא נכון של האוטו?!!!

אחר כך נפגשנו לחזרות סודיות ל״טאלנט שואו״ (להורים שלא מבינים אנגלית- מופע כישרונות!) הולך להיות די מדהים! לגבי זה.. נעדכן בהמשך!

אחר כך אכלנו צהריים- כי הרבה זמן לא אכלנו כלום...

והיה אחלה נקיניקיות וגם קצת פסטה וירקות.

לאחר קצת זמן מנוחה קפצנו ישר לכיתה- לשיעור ראשון ומלהיב! שיפשפנו את האנגלית והכרנו ילדים ממדינות אחרות...

אחרי השיעור והמקלחות הלכנו לאכול ארוחת ערב- היום נהננו מאורז ורוטב קארי וירקות, וכמובן - פסטה!!

בהמשך נפגשנו לפעילות ערב - מצא את המדריך! אבל בקטע מטוררף! חיפשנו אותם בכל הקמפוס והתרוצצנו בעשיית משימות מגניבות!

ועכשיו נלך לישון כי מחר יש לנו טיול בברייטון ואנחנו כבר סופר מתרגשים!!!