ברייטון 10.7.2016

Thorpe Park

לא תאמינו איזה יום היה לנווווו!!!!!!!

היום התחיל בארוחת בוקר רגילה ומשם לנקודת המפגש.

התעכבנו קצת עם האוטובוס (כדי לנסות לראות אם ליאור הגיבורה תספיק להצטרף אלינו אחרי שנחתכה ביד..) ואז נסענו ל-Thorpe Park!

פארק שעשועים מטורףףףף שנמצא ממש מחוץ ללונדון..

בנסיעה רובנו ישנו ושמענו מוזיקה וכשהגענו התרגשנו בטירוף מהמחזה של הלופים!

נכנסנו מרוגשים והתפצלנו לכמה שעות שלמות של כיף בפארק! התורים היו ממש ארוכים אבל מזג האוויר היה שמשי ומהמם (דברים ממש קמים ונופלים כאן על מזג האוויר!) והרכבות היו מ-ט-ו-ר-פ-ו-ת-!

היו מלללללא לופים ומלא סוגים שונים של רכבות ולא הספקנו את הכל אבל אחר כך העברנו רשמים בינינו לשמוע מה היה הכי שווה-

הייתה רכבת אחת שעולה ממש ממש ממש גבוה ויורדת חזרה במהירות לא נורמלית (כל המתקן הוא איזה 30 שניות!)

עוד אחת שנקראת המסור שהתחילה בחושך עם ליצן מפחיד כזה על אופניים וכל מיני צחקוקים מפחידים ברקע והייתה בה עלייה של 90 מעלות וירידה שהייתה אפילו פחות מ90 מעלות!!!!! מאי, לי ומיקה כמעט ברחו ברגע האחרון אבל הצלחנו לשכנע אותם לעלות (מזל! כי היא הייתה ממש טובה!)

היו גם כל מיני משחקים מגניבים שאפשר לזכות בבובות! אז עכשיו נוספו לנו לקבוצה כמה חברים חדשים- מיניון אחד ענק ועוד כמה דונאטים בגודל עצווווווום!!!!!

כשנאספנו לצאת, אחרי כל המתקנים ואחרי אוכל טעים טעים שקנינו לנו, אחד מהדונאטים נגנב! אז הבנים הגיבורים שלנו, חן, דריה (אחת המדריכות שהגיעה איתנו) ונועה (שלה נגנב הדונאט) רצו אחרי הגנב אבל ללא הצלחה... אבל חן וסתו משכו בכמה חוטים והשגנו דונאט חדש!

הנסיעה חזרה הייתה כיפית! חלקנו ישנו והחלק השני ישב מאחור ודיבר עם רוס (המדריך החתיךךךךך), שיחקנו לו בשיער (עשינו לו קוקיות!! חחח) ודיברנו על מלא דברים!

חזרנו לקמפוס והלכנו קצת לחדרים להניח את התיקים ולהתארגן ונפגשנו לארוחת ערב!

היה עוף ותפוחי אדמה ממש ממש טעימים למרות שרובנו כבר היינו לגמרי מלאים מכל האוכל בפארק..

משם המשכנו שוב לנקודת המפגש שם התחלקנו ל-3 קבוצות: כדורגל, סרט ב-Common Room (ראינו את הקול בראש) או טיול למזח

הרוב המכריע (שלנו ובכלל בקמפוס) בחר כמובןןןן ללכת למזח! היו המון אורות והכל היה זוהר ויפיפה.. יצאנו כשעוד היה אור אז ראינו את השקיעה משם והיה ממש נעים! ישבנו על החוף (יש שם אבנים כאלה במקום חול) ודיברנו, קנינו קרפ צרפתי עם נוטלה ואכלנו והיה סיום מאוד מאוד מוצלח ליום מאוד מאוד מוצלח!

מחר אנחנו חוזרים ללימודים אחרי סוף שבוע עמוס בחוויות, איזה מרגש!

מתגעגעים ואוהבים אתכם מאוד מאוד!