ברייטון 10.7.2016

שישי ישראלי!

היושששש!

עוד יום מדהים כאן נגמר..

קמנו בבוקר ואכלנו ארוחת בוקר יחד!

משם המשכנו לפעילויות- הסבב הראשון היה ריקוד, הכנת דגלים (הידיים של מורן הין סגולות לגמרי אחרי זה!!!!) או קריקט! איזה משחקים מוזרים יש פה! ממש כאילו אנחנו בעליסה בארץ הפלאות..

אחרי ההפסקה היה סבב נוסף של פעילויות- כדורגל (כמובן שהבנים שלנו כיכבו!!), יוגה (קצת להרגע מהיום) או בינגו!

משם הלכנו לארוחת צהריים וקיבלנו הפתעה נהדרתתת! הקלאסיקה האנגלית- פיש אנד צ'יפס! לקינוח היה עוגת שוקולד עם רוטב שוקולד חם והיה מדהיםםם!

בציפייה לפרויקט החדש חזרנו לשיעורים, היום היו לנו שיעורים מיוחדים- ערבבו כמה קבוצות ביחד וכך הכרנו עוד אנשים והשווצנו באנגלית המשופרת שלנו!

אחרי השיעורים התקלחנו, התחתכנו, היינו הכי חגיגיים שלנו ויצאנו לקבלת שבת בחדר האוכל! על השולחן היו מפות לבנות ושתייה קצת יותר מגניבה מבדרך כלל, וחלה ענקיתתתת שהמטבח אפו במיוחד לנו!

דיברנו קצת על איך יום שישי עובר אצלנו בבית ולמה אנחנו הכי מתגעגעים... שישי כשאנחנו לא בבית זה הכי קשה אבל היינו שם אחד בשביל השני בשביל חיבוקים וחיזוקים!

אורי הייתה אמא שבת והובילה את הדלקת הנרות, אופק היה אבא שבת ובירך כמו שרק אבא שבת אמיתי יודע! שתינו מיץ ענבים ואכלנו מהחלה המהממת והלכנו לאכול ראשונים מכולם!

נשארנו עד שכוווולם סיימו, שרנו קצת שירי שבת, וחזרנו לחדר לסיים התארגנות למסיבה הערב!

הגענו לנקודת המפגש, ראינו את חלוקת התעודות של השבוע (יואו אמאלה! לא ייאמן ששבוע הבא זה כבר אנחנו!!!!) ואז הלכנו לדיסקווווו!

היו שירים בכל השפות ואפילו הצלחנו לעשות רכבת ענקיייית עם כל הקמפוס!

אנחנו גמורים ומחר יום ארוך ממש לפנינו!

אוהבים אתכם ומתגעגעים, מקווים שארוחת שישי הייתה לא אותו דבר בלעדינו...