ברייטון 10.7.2016

אנחנו סוף סוף כאן!

הורים יקרים!

מרגיש שעבר בערך שבוע מאז שנפרדנו בחיבוקים בשדה! עשינו כבר כל כך הרבה מאז...

אז אחרי שנפרדנו מכם המשכנו את הבידוק הבטחוני בשדה עד שהגענו ליעד (הזמני) המיוחל- הדיוטי פרי! קנינו קצת בגדים וקצת ממתקים והשלמנו פערים של כריות שינה למיניהן ואז עלינו למטוס.

הדיילים היו מאוד מאוד נחמדים וכולנו נרדמנו ממש מהר. חלקנו הספקנו להתלבט אם לאכול בלינצ'ס או חביתה והחלק השני אולי רק חלם על אוכל בשלב הזה...

נחתנו בלונדון והתחלנו להתקדם לכיוון היציאה, היה תהליך די ארוך וכבר היינו רעבים, צמאים ועדיין עייפים אבל גם אותו עברנו ואז הגענו למיניבוס ממש יפה שהסיע אותנו כל הדרך לברייטון! איזה מוזר זה שהם נוסעים כאן הפוך, הא? הכל מתהפך בראש.

כשהגענו לברייטון ראינו המון בניינים צבועים בכל צבעי הקשת ופארק מאוד גדול.

ברייטון נראית מדהים!

ואז הגענו לקמפוס המהמם שלנו! כשירדנו מהאוטובוס ירד קצת גשם והיה קרSmileysאבל התלבשנו מהר ומצאנו מחסה. חילקנו את החדרים, עשינו סיור קצר בקמפוס ושוחררנו לזמן חופשי.

התקלחנו, נחנו, ישנו, דיברנו, הבנים אפילו הספיקו לשחק כדורגל!

התחלנו קצת לדבר עם הצוות פה ועם חניכים מקבוצות אחרות וכולם כל-כך נחמדים.

הזמן החופשי נגמר בפגישה מחודשת עם החצי השני שלנו, הקבוצה של חן, שהגיעה שבוע שעבר.

הלכנו לאכול יחד ארוחת ערב (שבסוף התבררה כהרבה פחות גרועה ממה שחלקנו ציפינו...) ואז הלכנו יחד לחוף לראות הקרנה של גמר היורו על החוף! הבנים אפילו הביאו פיצוחים אז לגמרי שמרנו על אותנטיות של ישראלים.

כל המשחק היו מעלינו אינסוף שחפים וזה היה פשוט יפייפה.

חזרנו לקמפוס ושוחררנו לעוד קצת זמן חופשי ונכנסנו בדיוק עכשיו לחדרים לכיבוי אורות (אנחנו צריכים להיות במבני המגורים בשעה 22:30 ובשעה 23:00 אנחנו כבר במיטות..), שזה בטח מוקדם לפי איך שאתם מכירים אותנו, אבל אנחנו כבר יומיים מחכים להניח את הראש על המיטה כאן...

מחר מתחילים לו"ז כמו שצריך, עם פעילויות וחלוקה לקבוצות לימודים אז כולנו כאן קצת מתרגשים!