ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

מאדאם טוסו והמחזמר אלאדין

היי לכולם!

אז היום קמנו מרוגשים לקראת ביקורנו הראשון בלונדון! אכלנו את ארוחת הבוקר ויצאנו לשיעור הראשון, בו עבדנו על הפרזנטציות שלנו.

בשיעור השני נפגשנו כולנו ב-Common room והצגנו את הפרויקטים עליהם עבדנו.

הקבוצה של נדב ובראל הייתה ראשונה, והם הציגו לנו ראיון בין מראיין לבין מומחה ל-Pokemon Go, שני מכורים למשחק ואמא של אחד מהם. סוף סוף הצלחנו להבין קצת מה המשחק הזה עושה ועל מה כולם מדברים...

סוף הרגה את כולנו מצחוק בתור קים קרדשיאן (שעשתה unfollow באינסטרגרם לטיילור סוויפט, ידעתם שזה משבר בקנה מידה עולמי??)Smileys

נועה פ. הסבירה לנו מה צריך ללבוש בקיץ, רוני ויובל סיפרו לנו על סרט חדש שיוצא הקיץ והשלימו לנו פערים על מה התרחש ביורו.

הקבוצה של דנה ואשרף סיפרו לנו על מה מתרחש בעולם מבחינת חדשות, מזג אוויר וספורט- כל אחד על המדינה שממנה הוא הגיע.
רותם סיפרה לנו בפירוט רב על מזג האוויר ומאי, שגם הייתה נערת מזג האוויר, Smileys סיפרה לנו על יום נורמטיבי בקולג'.

תמיר ואופק סיפרו גם הם על מזג האוויר.Smileys

הקבוצה של נועה, מרינה, עדן, ז'אנה ונועם הכינו עיתון אמיתי- בעמוד הראשון היה מזג האוויר (כי זה הכי חשוב כאן), לאחר מכן עודכנו בספורט, שמענו ראיון עם צ'רלי ואסתר המורות, עם מריה- האחראית על ההוראה ואז גם עם אולי, טובי ובקה המדריכים. לסיום שמענו קצת רכילות בין המדריכים- מה הם חושבים אחד על השני, ואפילו קיבלנו תפזורת לאמץ קצת את המוח!
לנוגה הייתה פינה משלה בעיתון והיא הביעה את דעתה בנוגע לפערי המעמדות בבריטניה,
ליאור ומורן סיפרו לנו את ההורוסקופ השבועי שלנו,
לי ודנה סיפרו לנו את הרכילות הכי חמה על המדריכים בקולג' (נראה לנו שכולנו הצלחנו לפענח את התעלומה- עם מי טובי יוצא)Smileys
ליהי סיפרה לנו על הפעילויות האהובה עליה- הערב בו זרקנו ביצים על המדריכים, על החוויה בת'ורפ פארק ועל הביקור הקרב ובא שלנו בלונדון ביום שבת!

לי לא ביישה את גיא פינס וחילקה כוכבים לכל המנות בחדר אוכל.
מיקה היתה כתבת המוזיקה של ארדמור וסיפרה לנו על השיר המוצלח ביותר מאז שהגענו: - Bad של דיוויד גואטה, המוזיקה שמלווה את הריקוד בסופו של כל יום ואז, כיאה לרקדנית, קיבלנו הצצה לחיקויים הקורעים של מיקה לריקודים של המדריכים.Smileys

אורי, כמובן, הייתה כתבת האופנה וייעצה למדריכים להוסיף קצת תכשיטים בכדי לחדש קצת את המלתחה המשעממת של חולצות ארדמור או אפילו לחתוך את השרוולים.

ולבסוף, הקבוצה של גפן, מיכל ונחל עשו סרטון קורע מצחוק בו נחל ראיינה דמויות בקמפוס (למשל כריס ובקה המדריכים) שכולן שוחקו על ידי שאר הבנות... כולנו צחקנו כשאפילו הדמות של כריס אמרה לנו ש-"You are wasting your own time!"

סיימנו את הפרזנטציות מחויכים ומרוצים ורצנו מהר מהר לחדר אוכל. בגלל שיצאנו כל כך מוקדם ללונדון אז היה לנו אישור להיות ראשונים ואז בכלל לא היינו צריכים לחכות בתור! יש!

הנסיעה ללונדון הייתה ארוכה אבל היה מאוד יפה בדרך... רובנו אפילו הצלחנו לישון חצי מהזמן!

הגענו למאדאם טוסו ונעמדנו בתור לקבוצות, שם פגשנו עוד כמה קבוצות של קמפוס ממרכזים אחרים (אבל תכלס, ראו שאנחנו הקבוצה הכי טובה שם).

נכנסנו למאדאם טוסו וראינו מללללא מפורסמים- החל מהביטלס ואיימי ווינהאוס, דרך כל שחקני הספורט הכי חשובים, בראד ואנג'לינה, אובמה, בוב מארלי, מיילי סיירוס, בריטני ספירס ואפילו ספיידרמן! הצטלמנו המון המון המון והיה כיף ומרגש.Smileys

כשסיימנו במוזיאון התאספנו כולנו בחוץ והלכנו ברגל לרכבת התחתית. בדרך הצלחנו לחוות טעימה קטנטנה מלונדון- ספוילר קטן למה שמחכה לנו בשבת! הנסיעה בתחתית הייתה מגניבה אבל שמחנו כשהיא נגמרה כי מרוב שהיינו הרבה אנשים כבר נהיה חם...

הלכנו אחרי אולי, אחד המדריכים, וסוף סוף ראינו את השלט מרחוק- אלאדין!!!!!!!!! איזו התרגשות!

המדריכים חילקו לנו כרטיסים ונכנסנו פנימה. הכל היה נראה מפואר ויפה.

המחזמר התחיל וכולנו נשארנו עם פה פעור לאורך כל הדרך! איזה יפה זה היה!!! השחקנים היו מדהימים, כולם רקדנו ושרו כל כך יפה... התפאורה הייתה עוצרת נשימה והם אפילו עשו שטיח מעופף! ממש ממש מעופף!!!!!!Smileys

ההצגה נגמרה ב10 ורבע בערך, והיינו כבר ממש רעבים... הלכנו לאוטובוס ושם חיכתה לנו הפתעה! כל צוות המדריכים שאיתנו ארגן לנו 10 (!!!!!!!!!!!!) מגשי פיצה! Smileys

אכלנו אכלנו אכלנו עד שהתפוצצנו ועלינו לאוטובוס מהר כדי לעכל (וכדי לסוע כבר לישון...)

הגענו לקמפוס באזור השעה 1, ודי שמחנו לשמוע את האזעקה עובדת- הייתה אזעקת שווא אבל כולם היו צריכים לקום (מזל שלא היינו שם!).

בגלל שכולם היו ערים אז לא היינו צריכים להיות כל כך בשקט, שזו בהחלט הקלה...

וזהו! היינו כל כך עייפים כבר (אנחנו לא רגילים לישון בשעות כאלה פה) שישר נכנסנו למיטה וניצלנו כל דקת שינה.

מחר היום ה'רגיל' האחרון פה אז אנחנו ממש מתרגשים- קצת שמחים וקצת עצובים...