ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

הצגת הפרוייקט שלנו

יום מלא התרגשות עומד לפנינו... כי היום נגיש את הפרוייקט שעבדנו עליו במהלך השבוע..

אבל לפני הכל, התחלנו בפעילויות בוקרSmileys

אז בפעילות הראשונה היו אופציות של טניס/כדורעף/ציור או הכנות ותכנונים למופע כשרונות שהולך להיות בערב... אז התחלקנו בנינו וכל אחד הלך לפעילות אחרת

בשעה השניה של הפעילות יצאנו לבריכהההההה איזה כיףףףף

השמש הפתיעה אותנו , יצאה החוצה וחיממה אותנו ככה שזכינו למזג אויר ממש ממש נעים Smileys

הבריכה במרחק ממש כמה מאות מטרים מהקולג' אז יצאנו לשם עם המדריכים שלנו, החלפנו בזריזות לבגדי ים והוווווווופפפפ למים

עשינו סלטות, שיחקנו והשפרצנו לכל עבר.. היה ממש ממש כיף, חזרנו מורעבים ישירות לחדר אוכל ששם חיכתה לנו ארוחת צהריים טעימה במיוחד ומיוחדת... אורז ועוף בקארי... Smileys

בהפסקת הצהריים נהנו מהשמש וספגנו קצת ויטמין D... התרגשנו והתכוננו לקראת הצגת הפרוייקט...

תחילה התכנסנו בכיתות כדי לתת פוש אחרון.. ולאחר מכן עברנו לחדר הפעילויות כווווולם... והנה מתחילים...

ראשונים עולים הקבוצה של אורי, נעם, לי ולירן שהכניסו לחיינו נעליים מעופפות שמטיסות אותך ממקום למקום (רק אלף פאונד בחנות הקרובה לביתך!)

הקבוצה של עדן זאנה ויעל- כרית קסמים שמאפשרת לך לחלום ולהרגיש כאילו הכל קורה במציאות...

הקבוצה של נדב, דנה ס, בראל ומורן הבריקו עם כדורים (במרשם רופא, כמובן) שמשלימים שעות שינה וגורמים לך להיות ערני לפרק זמן של 8 שעות לפחות (אפילו קיבלנו כמה לנסות..)Smileys

ליאור וליהי המציאו נגן מוזיקה שמתחבר דרך האוזן למוח ומנגן שירים שונים על פי מצב הרוח שלך...

סוף ומיקה צפו את העתיד והמציאו מטבח שלם שעובד בדיוק כמו מכונת קפה ומבשל לך מה שאתה רוצה (רק תביא את הצלחת!) ע"י לחיצה על הכפתורים של המצרכים ואת היתר המכונה כבר עושה בשבילך.

הקבוצה של מיכל המציאו כבל טכנולוגי שבעזרת אפליקציה שתוריד לטלפון, מעביר חשמל מטלפון אחד לשני וכך הסוללה נטענת

בקבוצה של נחל המציאו מכשיר גאוני שעושה דאבל צ'ק האם אתה כשיר לנהוג ברכב... "מכונית בטוחה" שלא מאפשרת לך לנהוג כשאתה שיכור, ע"י נשיפה על המכשיר (הרכב נפתח או ננעל)

רותם, אופק, נועה, יובל ורוני, תמיר- מגבון שמתחבא בתוך המקל של הארטיק שעוזר לך לנקות את הידיים הדביקות והמלוכלכות

הקבותה של מרינה ונוגה המציאו Quick parm... מדובר על עגלה עם אופניים להורים עם תינוק וללא רכב שאוהבים לעשות כושר :)

הקבוצה של מאי ונועה המציאו קולר לחיות כדי לתפעל אותם מרחוק... מתי הן צריכות לישון, להוריד אותן עצמאית לעשות פיפי בקיצר.. ממש נוח

הקבוצה של אשרף ודנה רודיטי המציאו כפפות שמקררות את הגוף ובכך מונעות הזעה בקיץ החם של ישראל (ופחות חם של אנגליה..)Smileys

בתום הפרזנטציות המושקעות והמרשימות היה גמר- ההמצאה המקורית ביותר.. מבין כל ההמצאות- 4 שלנו עלו לגמר !!!הנעליים המעופפות, כדורי האנרגיה, המטבח העצמאי והמגבון שמוחבא בתוך המקל של הארטיק...

ותווווופייייייייייםםםםםםםםםםםםם....

הזוכים הם: המטבח !!!! שיגיע כנראה בהקדם לחיינו ולביתנו (אם לא עכשיו אז בשנים הקרובות...)

מלאי גאווה יצאנו לכיוון ארוחת הערב ששם חיכה לנו המבורגר טעים טעים ופוטטוס ואפילו קטשופ... (מי היה מאמין...) והמשכנו משם לערב כשרונות צעירים...

הנחו את הערב אולי ובקה המתוקים והמצחיקים והכניסו לערב המון אנרגיה וצחוקים..

מהקבוצה שלנו עלו לבמה אורי ומרינה המהממות שהפתיעו בריקוד היפהופ מטריף שהרים את כל הקבל (עם כוריאוגרפיה, ליהוק והפקה של לירן כמובן) , נוספים עלו לבמה רקדנית בלט הורסת, מופעי ריקוד שונים, ברייקדאנס ועוד הרבה

לקראת הסוף עלו לבמה צוות המדריכות הבריטיות ורקדו מקרנהההה ועלינו לרקוד ולהשתולל איתן יחד על הבמה...

ובסוף הפתיעו אותנו והגיעו משום מקום ONE DIRECTION!!!!!!!! OMGGGGGGGGGGG

אה רגע בעצם זה אפילו יותר טוב... המדריכים ההורסים שלנוווו - רוס, בן ואולי והופיעו מולינו בריקוד הורס, הרגשנו כאילו אנחנו ממש בהופעה לייב של 1D...

אין כמו לסיים את היום בערב מושלם שכזה !

מי זוכר שבבוקר היינו בבריכה ?....

חלף כמעט עוד שבוע... ומחר סופ"ש אז נאחל סופ"ש נעים ומלא מלא מלא נשיקות !!!