ברייטון 03.7.2016 שלושה שבועות

יום בקנטרברי ומפגש עם הקבוצה החדשה

איזה יום מיוחד היה לנו היום.. קמנו לארוחת בוקר וישר עלינו לאוטובוס לכיוון קנטרברי...

קנטרברי הוא מקום מפורסם כאן באנגליה בעקבות הקתדרלה ההיסטורית והעתיקה שעדיין קיימת במקום..

לאחר נסיעה שכולנווווו חרפנו- הגענו למקום קצת שונה ממה שאנחנו רגילות.. הרחובות הולנדים, כמעט ואין תנועה בכבישים...

התחלנו ללכת בפארק עם נחל זורם ומים צלולים שממש ניתן לראות את הקרקע ואת (המעט) דגים שהיו בו... אז ממש ליד עצרנו לנשנוש צהריים

המשכנו והגענו לנק' הראשונה- הפאב המקומי של הנרי ה-8, גילינו שהמקום שמור, והתשתיות עדיין מלפני מאוד שנים (עם כמה חיזוקים עכשיוויים), המשכנו לבית הספר אותו תבע גם הנרי ה-8 כבית ספר לבנים (ועד היום משמש כבית פרטי שעולה לא מעט בכלל... כמעט 3000 פאונד לסמסטר), הבנייה הייתה מאוד מיוחדת וניכר שמדובר על ארכיטקטורה מהבנייה הרומית...

התקדמנו עד לאתר הנצחה לחיילים שנהרגו במלחמה על המקום ולפתע נגלה לפנינו בניין ע=נ=ק ומיוחד ביופיו... כזה שרואים רק בסרטים, נישא לגבהים – הקתדרלה של קנטרברי.

כמובן איך אפשר שלא לעצור ליד המקום ולהצטלם, אי אפשר להוריד את המבטים מהמבנה בגלל הייחודיות שלו

כשחשבנו שהיינו בשיא של היום.. המשכנו ועצרנו ליד הכנסייה המרכזית, בדרך ראינו 2 כמרים, עם התלבושת המסורתית... אבל לא הסתפקנו בזה... נכנסנו לכנסייה ולהפתעתנו נערך במקום טקס הטבלה המסורתי בנצרות.  אז צפינו בטקס בשקט בשקט מבחוץ ווואוו כמה שזה היה מיוחד...

יצאנו החוצה ולמדנו קצת על התרבות המקומית ועל האמונה הרווחת...

לאחר ביקור מרגש באתרים הללו המשכנו לרחוב המרכזי שם נגלו לפנינו חנויות בוטיק מיוחדות למזכרות ולמוצרים ייחודיים של המקום יחד עם חנויות גדולות כמו פרימרק, זרה ואיך אפשר שלא- הכל בפאונד !!! (שזה כמו הכל בדולר רק יותר יקר)

לקראת אחה"צ חזרנו לאוטובוס בצפייה כי כבר גילינו שהקבוצה החדשה מישראל הגיע לקמפוס (וכמובן שכבר בבוקר השארנו להם שלט של ברוכים הבאים כדי שכבר מההתחלה ירגישו כמו בבית), מיד כשהגענו לקמפוס פגשנו אותם וממש התרגשנו... אנחנו אומנם מכירים רק מהמפגש הראשון בקמפוס בישראל אבל מיד הרגשנו את הקליק !

המשכנו ביחד קבוצה אחת גדולהההההה לחדר אוכל...

פגשנו גם את המדריכה החדשה- סתיו, שהיא מקסימה ואנחנו כבר מחבבות אותה!

לפעילות הערב איך אפשר שלא... הלכנו לראות את גמר היורו, הרי איך אפשר שלא הרי אנחנו באירופה... וזה חלק בלתי נפרד ממנה

אז בחוץ העמידו מסך ענק, עם מלא דוכני מזון ומשחקים מסביב ויצאנו יחד עם כל הקולג' לראות ולהינות מהמשחק, מהאוירה ומהאנרגיות.

נשנשנו פיצה ושיחקנו במשחקים שהיו, בנתיים פתחנו מעגל ועשינו קצת הכרות עם הקבוצה החדשה והבנות ממש חמודות והופהההה גם סוף סוף יש איתנו בנים שנראים חמודים אבל קצת ביישנים J

חזרנו לקולג' אחרי יום ארוך ועם עוד הרבה הרבה חברים חדשים שהצטרפו אלינו

מקוות שיהיה איתם כיף לפחות כמו שהיה לנו עוד עכשיו אם לא אפילו יותר

ולכם נאחל... שבוע טוב ונשלח נשיקות !!!!