Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 24.7.2016

היום השני בקיימברידג' 😁

שלום לכולם!

מקווים שהיה לכם יום מוצלח, לנו היה יום מעולה!

נתחיל מחובה קטנה מאתמול, הייתה תקלה באתר והתמונות לא עלו, העליתי בפוסט של אתמול את התמונות וניתן להסתכל לראות.

אז קמנו היום אחרי לילה ראשון ומוצלח לבוקר ראשון בקיימברידג'!

אכלנו קוראסונים, טוסטים וקורנפלקס בבוקר ויצאנו לסיור רגלי בעיר!

המדריך הנחמד, טים, בוגר המקום, סיפר לנו שבקיימברידג' יש בערך 40 קולג'ים! הוא הראה לנו את העיר, כמה קולג'ים חשובים וסיפר הרבה פרטים היסטוריים מעניינים, ראינו שעון ענק שכולו זהב ומנגנון בצורת חגב, שמענו על הנרי השמיני וכל הנשים שלו שהרג כדי שלא יצטרך להתגרש, ראינו את הנהר המקסים ואפילו כמה פרות.

משם הסתובבנו בחופשיות לקצת באזור השוק וחזרנו לארוחת הצהריים, אכלנו ניוקי ועוד הפתעות רבות.

לאחר ההפסקה, ניגשנו למבחן הרמה באנגלית, ראינו שלא היה כל כך נורא והמורים מאוד מאוד נחמדים ומחר נלמד בכיתות חדשות!

היה לנו שיעור עם אלן, המורה הראשי, שסיפר לנו אודות המקום וההתנהלות בסאמר סקול וצחק הרבה על הילדים ההונג-קונגים, אנחנו מקווים שהם לא נעלבו 😋

אכלנו דג/עוף בקארי עם אורז, תפו"א וירקות והמשכנו לפעילות הערב!

חולקנו לקבוצות מעורבות גם עם ההונג קונגים, היפנים והסינים והכנו דגמים מהחומרים שקיבלנו שיגנו על ביצה מלהשבר כשזורקים באוויר את המתקן, הצגנו והמצאנו קורות חיים לביצה שעוד רגע עתידה לקפח את חייה!

לבסוף מי שהמתקן שלו עבד והביצה נשארה שלמה - שבר אותה על ראשי המדריכים הבריטיים!

נהננו מאוד, מתקלחים ולמיטה!