Oxbridge קיימברידג+אוקספורד 10.7.2016

יום שישי הגיע..

עוד יום כיף עבר עלינו פה בקיימברידג' המדהימה!😁😁😁

התחלנו את היום קצת עייפים כי חזרנו אתמול מאוחר מלונדון.. אבל כולנו היינו חזקים והצלחנו כמו גדולים להתעורר בזמן ולעשות את המבחן המסכם בהצלחה גדולה !👍👍

אחרי המבחן היה לנו פעילות קצרה עם מנהלת המרכז ואחריה כרגיל ארוחת צהריים.

אחרי ארוחת הצהריים הלכנו הליכה קצרה לעיר . בדרך לשם קארין, אביב ,אבישג וקאלם המדריך האנגלי ראו את סטיבן הוקינג (!!!!)האמיתי נוסע באוטו ברחוב!! 😮😮😮

עשינו שיט בנהר המפורסם של קיימברידג' בסירות קטנות שממש מזכירות את ה"גונדולה" באיטליה. ככה ראינו את קיימברידג' המדהימה דרך הנהר.. ליהי, דנה, נועה, דניאלה, ונויה הספיקו אפילו להתחבר עם השייט שלנו בסירה. ✌✌

אחרי השיט היה לנו קצת זמן חופשי בעיר. דניאלה סוף סוף קנתה את הספל שכל כך רצתה מסטארבקס! ענבר קנתה תכשיט בפנדורה, וליהי קנתה את כל פריימארק.

חזרנו לקולג' לארוחת ערב שעשינו בה קידוש כולנו ביחד. אמיל ניהל את הטקס וכולנו שרנו שירים ועשינו קבלת שבת כמו שצריך. כל שאר האנשים בחדר האוכל צפו בנו והתלהבו מאוד מהטקס, והרבה אפילו התעניינו ושאלו שאלות..

אחרי האוכל ההיה לנו טקס סיום מיוחד לסוף הלימודים! קיבלנו את התעודות שלנו וכל הציונים היו מרשימים! היו השגים מאוד גדולים אצל המון ילדים!😄👍👍👍

רון זכה בפרס מיוחד על עזרה גדולה שתמיד נתן למורה בכתה וקיבל על זה תעודה מיוחדת! שיר זכתה בתעודה מיוחדת על עזרה בפעילויות ועל כך שתמיד הייתה הכי חברתית ועוזרת לכולם, ודניאלה זכתה בשיפור הכי גדול (ומדהים!!!) בלימודים. כרגיל הקבוצה הישראלית הפציצה בכל התחומים!!! ✌✌😄😄😄

אחרי טקס הסיום היה לנו דיסקו! היה אדיר וככה נפרדנו כמו שצריך מהחברים הברזילאים שלנו שעוזבים מחר בבוקר..

עכשיו כהרגלנו מתארגנים לשינה, מחר נוסעים לטיול ליום שלם בטירה שקוראים לה - "ווינדזור".

אנחנו כבר מתחילים להרגיש את הסוף אבל מנסים לא לחשוב על זה עד שיגיע הרגע האמיתי לעזוב..😭😭

***חשוב!!!****

מזכירים לכם שהטיסה שלנו יוצאת ביום ראשון בלילה בשעה 23:40 (של אנגליה) משדה התעופה לוטון.

נוחתים בארץ ב06:40 בבוקר של יום שני ה25.7 שעון ישראל.