אוקספורד 17.7.2016

מסיבת סיוםםםם!!!!

כאן סיס וטל מחדר 25!

קמנו לבוקר כמעט אחרון – עצוב :|

יצאנו לאוטובוס שלקח אותנו לטירת וינסדור והמלכה היתה בבית! (ישמצב שהיא עוקבת אחרינו! זו כבר פעם שנייה!......) לקחנו סיור וירטואלי עם אוזניות וכל אחד הלך להסתובב ברחבי הארמון ואפילו ראינו את חילופי המשמרות של יום ראשון ב-11! מצחיקים!Smileys

אח"כ היה זמן חופשי להסתובב ולהנות מהיום הכמעט אחרון שלנו יחד, אני (טל), הנועות, עמית, חליל, נדב, עידו, גאיה השתלטנו על מסעדה איטלקית וחגגנו את "לפני העזיבה"Smileys

משם חזרנו למעונות להתארגן למסיבת הסיום שלנו עם הצרפתים!!!! איזו התרגשות!!!! לא חשבנו שנראה אותם שוב וכולם היו מאושרים!Smileys

פגשנו אותם בערב לפיצות, כל שניים קיבלו מגש – וכל השאריות נאכלו ע"י הבנים הצרפתים – שגם אכלו מה שנפל על הריצפה....לא שפטנו

אחרי הפיצות ירדנו למועדון במרתפי הקולג' – לא לדאוג לא שתינו הרבהSmileys

רקדנו קצת, שיחקנו סנוקר (ברגיל שלנו) ובעיקר עשינו הרבה הרבה הרבההההה תמונות!

הפרידה היתה כל כך קשה! לא חשבנו שניקשר כ"כ אחד לשני בזמן כ"כ קצר! נרקמו בינינו חברויות מדהימות וגם כמה אהבות Smileys

היה בכי וים של דמעות וכשלבסוף לא היתה ברירה - נאלצנו לשחרר ולעזוב...;(

אבל אל תדאגו הורים שלנו, היה מדהים, ושמחנו שבכלל זכינו להכיר כאלו אנשים

עכשיו אנחנו בחדרים, אורזים מזוודות, לא מאמינים שזה הסוף – שהגיע מהר מידי (ואיכשהו גם מרגיש שאנחנו מכירים כבר שנים..)