אוקספורד 17.7.2016

חפש את המטמון וכמובן שעוד כדורגל כי התמכרנו!

כאן נטע ונגה מדווחות מהשטח:

כמו אתמול פתחנו את היום בארוחת בוקר נחמדה במגורים, קרואסונים, דגנים, צנימים, גבינה צהובה ופירות עם יוגורט וגם מכונת קפה/שוקו/אחר מגניבה! משם יצאנו לקולג' והתחלנו את יום הלימודים השני באוקספורד!!!! מתפקידנו כעיתונאים מוסמכים המשכנו לתחקר מדריכים, לתור הרכילות בעיתון הידוע בעולם והפופולרי שלנו (כמובן)Smileys ואחרי הלימודים המשכנו לחד"א

אחרי שופינג קצר הלכנו שוב לפארק שלנו והמשכנו במשחקים האולימפים המפורסמים (בעיקר כדורעף וכדורגל - נבחרת הבנות בהנהגת חלילSmileys) ואף הוקמה קבוצה אולימפית חדשה של  אלה שעייפו מלהתרוצץ Smileys - הרי היא קבוצת משחקי "קלפים נגד האנושות" (Cards Against Humanity).

משם חזרנו בחזרה לקולג' לארוחת הערב (שהיא בעצם ארוחת אחר הצהריים – 17:45?!) בה הוגשה פיצה (או כמו שעומר אומר: "זה לא נחשב לפיצה!", אולי כי זה לא היה משולש...או בגלל החצילים, אנחנו לא בטוחות)

אחרי הפסקה נוספת חזרנו לפארק שם התחרינו בקבוצות מעורבות (יפנים, צרפתים ואנחנו הישראלים) במשחק "חפש את המטמון!". חליל, נדב, עידו ועומר, ואיתי, נועה ועמית (שננטשו ע"י הצרפתים שלהם וחברו לשאר הבנים שלנו) – ניצחו!! איזו התרגשות!!!Smileys אמנם לא זכינו בפרסים או תשואות אך זכינו בתהילת עולם וכבוד עצמי (או משהו כזה....לא אכיל)

היפנים (או יותר נכון 11 יפניות ויפני אחד) מקסימים ומתוקים כל כך ומתים עלינו! כל החדר אוכל שר היום יום הולדת לאחת מהן והיא פשוט התחילה לבכות מהתרגשות!Smileys

לאחר סיום התחרות שבנו לביתנו הזמני, אמנם עם כאבי רגליים ועייפות מרחפת מעלינו, אך מרוצים בהחלט!

כבר מצפים ליום חדש, מלא באוכל, לונדון, מדאם טוסו, וכמובן להידבקות רצינית לשירי מאמא מיה! Smileys
עד כאן שידורינו להיום, ונמשיך בעדכונים מחר!