ניו יורק ובוסטון לגילאי 15-17 19.7.2015

יום חמישי בניו-יורק!!

חמישי שמח לכולכם!Smileys

אנחנו בדיוק ברגעים אלו לקראת סיומו של היום החמישי שלנו בניו-יורק היפה!

היום שלנו התחיל בארוחת הבוקר שלנו שהפכה במהרה להיות ניורקית אמיתית – בייגל וקרים צ'יז.

לאחר ארוחת הבוקר, המשכנו לשיעורי האנגלית שחלקנו נהנים מהם יותר ויותר..
לאחר שיעורי האנגלית, הפסקה ושיעור נוסף, המשכנו לכיוון ארוחת הצהריים במרכז.

אכלנו ויצאנו לדרך למוזיאון הטבע של ניו-יורק! המוזיאון המפורסם בו צולם הסרט "לילה מטורף במוזיאון", מוזיאון שכולו עמוס בהיסטוריית החיות מהעולם, שלדי דינוזוארים ועוד.Smileys

בדרכנו למוזיאון ביציאה מהרכבת תפס אותנו גשם זלעפות, בחוץ השמש המשיכה לבצבץ אך הגשם היה חזק מאוד ונרטבנו כולנו.Smileys
הגענו למוזיאון נכנסו לשירותים להתייבש, להחליף מכנס ולהרגע והתחלנו את הביקור שלנו במוזיאון בסרט תלת מימד שנקרא "סודות האוקיינוס", הסרט הציג זוויות מרהיבות של החיות בים ולימד אותנו מונחים חדשים באנגלית, אך לא כולנו הצלחנו לעמוד בפיתוי של הכסא והמזגן וחלקנו נרדמנו..Smileys

המשכנו לסייר במוזיאון, חלקנו סיירו בקומת האוכל לפני שהחלו בסיור במוזיאון אך בסה"כ מי שהחליט להתעמק בתוכן המוזיאון גילה עניין רב בו.

מהמוזיאון חזרנו חזרה לקולג' בתקווה שהגשם לא יתפוס אותנו שוב לא מוכנים.

הנסיעה עברה במהרה וחזרנו יבשים ושמחים לארוחת הערב.
אכלנו ארוחת ערב, וחלקנו החליטו לכבס שוב את הבגדים, אז למדנו כיצד להפעיל מכונת כביסה ולאן לשפוך את המרכך וזאת הייתה חוויה בפני עצמה.Smileys

כעת אנחנו בפעילויות ערב עם הילדים מהקבוצות האחרות במרכז.

ממש עוד מעט מעבירים למייבש ובעוד כשעה וחצי נהיה כבר במיטה ונחלום.