מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום החמישה עשר


הבוקר התפנקנו קצת והתעוררנו שעה יותר מאוחר, אחרי לילה שבו חלקנו ארזו מזוודות לקראת החזרה הביתה. כל היום ליוותה אותנו ההרגשה שאנחנו לא רוצים להיפרד אחד מהשני וכמה חבל שהזמן פשוט טס כאן. Smileys

בילינו את הבוקר בפארק הגדול שליד הקולג', ערכנו בו פיקניק פרידה שכלל משחקי חברה, ריקודים, כתיבת ברכות במחברות אחד של השני וכמובן קצת ממתקים. היה גם יום מושלם לפיקניק השמש חיממה אותנו. 

בצהריים נהנו מקצת זמן חופשי למנוחה או לבילוי בעיר. ואז נפגשנו כולנו ונסענו לשחק באולינג. הייתה תחרות צמודה והרבה מאיתנו הצליחו לעשות סטרייק. עודדנו אחד את השני ולרגע הצלחנו לשכוח שאוטוטו נפרדים. 

כשחזרנו למרכז שלנו החבר'ה של השבועיים היו צריכים לעלות למוניות שייקחו אותם לנמל תעופה.... היה לנו מאוד  קשה להיפרד. אומנם עברו רק שבועיים אבל הריחוק מהבית גרם לנו להתלכד למשפחה אחת גדולה. התחבקנו ואפילו קצת בכינו עד שהם נסעו. Smileys

אחרי א.ערב נפגשנו כל המשתתפים שממשיכים עוד שבוע, גילינו את הלוז המתוכנן לשבוע הקרוב, עוד  3 טיולים, עוד לימודים ועוד פעילויות. מחר נלך גם לבית קולנוע לראות את אחד הסרטים החדשים. מצפה לנו שבוע א-ד-י-ר!
Smileys

להורי הילדים השבים לארץ: נתראה ממש ממש בקרוב!

לילה טוב,
נועה ופולה
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה