קיימברידג′ קלייר קולג' 26.7.2015 שלושה שבועות

היום הארבעה עשר

היום קמנו מוקדם לטיול אחרון כקבוצה גדולה ומאוחדת- מחר נפרדים מ10 ילדים וממשיכים רק 13!הפרידה תהיה קשה אבל אנחנו נמשיך להנות ובטוחים לגמרי שניפגש בארץ! כבר מתחילים לתכנן!Smileys

נסענו לאוקספורד, בערך שעה וחצי נסיעה מקיימברידג', כבר התרגלנו לנסיעות הארוכות וחלקנו נרדמים מיד ומתעוררים רק כשמגיעים.. חלקנו עדיין מפטפטים כל הדרך ליעד...ירדנו וראינו עיר מהממת עם מבנים עתיקים ואוניברסיטה מפוארת. התחלנו במוזיאון האמנות בו יש המון קומות ובכל קומה היסטוריה של מדינה ותקופה אחרת. היה ממש יפה ועשינו הרבה תמונות מגניבות.

משם המשכנו לסיור רגלי בעיר, ראינו את הספריה השניה בגודלה באנגליה, בה מיליוני ספרים ומסדרון תת-קרקעי המחבר בין המבנים! (באחת מהם אפילו צילמו את אחת הסצנות החשובות בסרט הארי פוטר)אחר כך הסתובבנו קצת לבד בעיר, עשינו קצת קניות, התרשמנו מהעיר והגענו חזרה לאוטובוס כדי לנסוע לשדרת חנויות עודפים, מסתבר שזו הייתה שדרת מעצבים!! אפילו המחירים הנמוכים היו גבוהים ומשוגעים, חלקנו מצאו מה לקנות אפילו שם... אנחנו לא מוותרים בקלות!היו שם חנויות כמו ראלף לורן, דיור, גוצ'י ועוד ועוד שמות..

חזרנו למרכז לארוחת  ערב אחרונה ביחד כולם! משם המשכנו לחדרים, צחקנו עד כיבוי אורות, כתבנו ביומנים וקבענו פגישות לארץ....Smileys

מחר נערוך פיקניק פרידה, נלך לבאולינג ומשם נמשיך: חלקנו לשדה התעופה והשאר לפעילות הערב...

מזכירות להורי הילדים השבים לארץ:
נוחתים בין ראשון לשני בשעה 6:40 שעון ישראל, למקרה של עיכובים- תתעדכנו בזמן אמת באתר...  LY 314 טיסהשל אל על הממריאה ב23:40 שעון אנגליה. נצא ביחד כולם לאולם הנחיתות- הערכה היא באזור 7:30-8:00. נתראה!ולשאר- המשך בילוי נעים- עדכונים בהמשך...