קיימברידג′ קלייר קולג' 12.7.2015 שבועיים

היום השני- 13/7/15 יום התאקלמות!

שלום לכולן וכולם, בוקר טוב מקיימברידג'!

היום השני למחנה היה יום הסתגלות. בבוקר קמנו חדשים ורעננים אחרי שנת לילה עמוקה מאוד עקב המסע הארוך למחנהSmileys.
ארוחת הבוקר שימחה את הילדים – קורנפלקס, טוסטים, גבינה, יוגורט ועוד. אחרי ארוחת הבוקר מנהלת המחנה- שירין, ערכה לנו פרזנטציה עם מצגת מפורטת לגבי כל נהלי המחנה, והיא הכירה לנו את מנהלי התחומים השונים- הפעילויות, הלימודים והלוגיסטיקה. קיבלנו גם קלסרים עם הלוח זמנים היומי, עטים וחומרי קריאה רלוונטיים.

לאחר מכן, הילדים כתבו מבחן הבודק את רמת ההבנה שלהם באנגלית על מנת לשבץ אותם בקבוצה המתאימה להם. בנוסף למבחן בכתב, התבצע גם מבחן בעל פה כדי לנסות לזהות בצורה הטובה ביותר את רמת האנגלית של הילדים. כמובן שהילדים התרגשו מאוד, המילה "מבחן" תמיד מרתיעSmileys, אך הסברתי להם שזהו מבחן לטובתם, שמטרתו היא שהם יפיקו את המיטב מתהליך למידת האנגלית במחנה.

כשהילדים סיימו את המבחנים אכלנו ארוחת צהריים- fish&chips ויצאנו לסיור ברחבי קיימברידג', הסיור כלל עצירה בקולג' (שלפי האגדה) בו נפל התפוח על ניוטון, עברנו בסמוך לבית קפה בו מדענים גילו את ה d.n.a , עברנו גם ליד שעון קיימברידג' היקר וכמובן שעצרנו לחצי שעה בקניון לתת לילדים קצת זמן חופשי.

אחרי הסיור חלק מהילדים רצו ללכת לשחק טניס, אז יצאנו למגרשי הטניס והילדים שיחקו. מזג האוויר היה קריר, עם קצת טפטוףSmileys, אך הוא ממש לא הפריע לילדים- שהיו מרוכזים במשחק לחלוטין. לאחר מכן אכלנו ארוחת ערב ואז התרחשה מסיבת ה- welcoming במחנהSmileys! השמיעו מוסיקה מכל העולם (גם אנחנו שמנו את השיר- שישי בצהריים) וכמובן שלקחו חלק גם ילדים מכל רחבי העולם: יוון, הולנד, צרפת ועוד...הילדים מאוד נהנו, והם לא הפסיקו לדבר על כך במפגש הלילי הקבוע שאנחנו עורכים לפני השינה.