לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

יום 12 בLoNdOn!!‏

שלום לכולםםםם מלונדוןןן!!🎡🇬🇧

אנחנו כאן באנגליה מתחילים להרגיש את הסוף, אבל זה לא מנע מאיתנו להנות היום בטירוף!!

אז התחלנו את היום בארוחת בוקר מפנקת כרגיל☕🍞🍩, וישר לאחר מכן יצאנו ליום שכולו כיף בלונדון!!
התחלנו בלונדון איי!! הגלגל הענק שמשמש כ״עין״👀 של לונדון, משם הצלחנו לראות כמעט את כל העיר- את ארמון המלכה, את הביג בן וכו.. למרות שחלקנו קצת פחדו, השמענו מוזיקה, רקדנו בתוך הקפסולה, צילמנו תמונות, ובעיקר נהנינו מאווירת הביחד!
בירידה מהגלגל הענק נכנסו לסרט קצר ב4D על לונדון!

משם המשכנו לעבר מוזיאון השעווה המפורסם- מאדאם טוסו!!! 👸👨👵
היו לנו שם כמה שעות להסתובב ולהצטלם עם הסלבס האהובים עלינו, וממש להרגיש את אבק הכוכבים מקרוב מאוד...✨🌟💫
מי שרצה נכנס לחדר הפחד, לרכבת ההיסטוריה של אנגליה, ולסרט 4D על גיבורי העל שמצילים את לונדון 👮

כאשר סיימנו במוזיאון, הלכנו ל״קובנט גארדן״- מתחם ענק ובו דוכני מזון, מופעי רחוב, חנויות של מזכרות וקניות! שם ניתן לנו זמן חופשי, חלקנו נהנה ממנוחה בבתי הקפה השונים, וחלקנו קנינו מזכרות למשפחה וחברים 👍🇬🇧😜

כאשר סיימנו בקובנט גארדן, במרחק הליכה של 2 דקות, הגענו לאולמות התיאטרון של המחזמר- ״מאמא מיה״!! 👏
המחזמר מבוסס על השירים של להקת אבבה, ולמרות שכולנו עוד לא נולדנו כאשר הלהקה הייתה בשיאה, הכרנו את מרבית השירים, ואפילו הצטרפנו בשירה ובריקודים אל השחקנים💃👯

סיימנו את היום עייפים אך מאוד מאוד מרוצים, היה פשוט יום מדהים, קשה לחשוב שעוד מעט זה כבר נגמר..