לונדון ברונל Discovery 2.8.2015

יום שמיני- thorpe park!!!!‏

היי הורים יקרים,
כפי ששמתם לב, הילדים ממש נלהבים לכתוב את היומן מסע בעצמם...והיום השתלטה לנו על המחשב רונה יקירתנו..

שלום קוראים לי רונה אלסנר ואני מקרית אונו בת 15 ואני אספר לכם מה עשינו היום (9.8) 🇬🇧🇬🇧
קמנו בבוקר לארוחת הבוקר בשעה 7:45 ובגלל שאצלם יום שבת היום היה חביתות🍳 ועוד כל מיני דברים בחינם שבדרך כלל עולים כסף (לארג׳ים) וב8:45 לקחנו שקיות עם כריכים🍔,עוגיות🍪,תפוחים🍏,מים 💧וחטיף 🍫יצאנו ונסענו לThorpe park🎢🎡🎠 !!!!!!!!!!
שזה פארק לונה פארק כחצי שעה נסיעה מהאוניברסיטה שלנו
שהגענו הראו לנו את נקודת הפגישה ואמרו לנו להסתובב עד ארבע וחצי ולהנות מהמתקנים.
בפארק היו הרבה אטרקציות כמו מתקנים של זכייה בבובות, מגלשות מים, רכבת הרים של המסור, אבובים, כיסאות על מוטות שמתהפכים, ספינות פיראטים ורכבות הרים מטורפות!! וחלק מהילדים קנו כרטיסי פאסטפאסט- שזה מעבר מהיר לכל המתקנים שהם בחרו (לא לעמוד ולחכות את כל התור)
אני עשיתי את כל המתקנים עם המים (הרכבות היו מפחידות מדי😂) ואת המוטות
ובחוויה האישית שלי נהנתי מאוד לצאת מהקמפוס ליום שלם ובלי לימודים
בארבע וחצי נפגשנו וחזרנו חזרה לאוניברסיטה
שחזרנו התקלחנו, ישבנו ועשינו כביסה
ובהמשך הערב יש לנו ארוחת ערב ואז בחירה בין משחקי וידיאו או צפייה במשחק כדורסל של קבוצה שמתארחת פה מפלורידה
אז לסיום לכל המשפחות שדואגות אנחנו נהנים פה מאוד !!! ולא רוצים לחזור (מוזמים לבוא אלינו❤