לונדון ברונל Discovery 19.7.2015

SUMMER SCHOOL BRUNEL-טיול לברייטון!!

היי משפחה וחברים יקרים,

היום נסענו לטיול בברייטון,  עיר חוף מדהימה בדרום-מזרח לונדון. יצאנו לטיול עם המדריכים של ארדמור ליאם,  אלברטו ומישל. היה כל כך  כיף ומזג האוויר היה ממש לטובתנו, מעט קריר ושמשי, בדיוק כמו שקיווינו!;)

לאחר נסיעה של כשעה וחצי בה נמנמנו  קצת באוטובוס המפנק שלנו, הגענו למזח מדהים בו הסתובבנו להנאתנו, קנינו גלידה, שתיה או מתוקים , ראינו את השחפים המפורסמים ושיחקנו במכונות משחקים משוגעות (!!) בArcade. בנוסף, על הדרך למדנו מילה חדשה באנגלית, Pier; )

לפני שהלכנו לטיול ברחבי ברייטון, שני ילדים מהקבוצה (עמית ומרום) אשר התנדבו להכין קטע קצר על העיר סיפרו לנו עובדות מיוחדות ומעניינות עליה שלא ידענו לפני כן.
אחר כך, במהלך הטיול ראינו את מזרקת ויקטוריה המפורסמת ואת הפביליון המלכותי, ארמון הקיץ של המלך ג׳ורג׳ הרביעי, שנבנה במשך עשרות שנים ושימש כבית חולים במלחמת העולם הראשונה.

מסביבנו ראינו הרבה תיירים ממקומות מגוונים ונראה  שברייטון היא ממש עיר נופש שוקקת חיים וקסומה.

במהלך הטיול, היה לנו זמן חופשי בו עשינו קניות בחנויות מגניבות (Primark, Adidas,h&m ומה לא !!) ואכלנו ארוחת צהריים ארוזה שקיבלנו באוניברסיטה.

חזרנו מהטיול לקראת השעה שבע, אכלנו ארוחת ערב ומיד הלכנו להתארגן לערב דיסקו משוגע שהכין צוות הפעילויות של Ardmore. רקדנו עם עוד המון ילדים ממדינות שונות והזענו כמו שצריך:))

אז אחרי יום ארוך, מצפים מחר לנסוע לטיול נוסף, ללמוד אנגלית בכיתות שלנו וכמובן- לעשות ארוחת שישי מיוחדת (כמו בבית) ולחגוג יום הולדת לליטל, לנועה ולשחף!!