לונדון ברונל Discovery 19.7.2015

ברונל יום שלישי- נכנסים לקצב!

איזה יום!:)

כמובן- התחלנו את היום בארוחת הבוקר שלנו ואכלנו קוראסונים טעימים עם שוקולד, קורנפלקס, טוסטים עם חמאה וריבה, שתיה חמה, מיץ ומה לא?!Smileys

אחר כך, יצאנו לטיול באוטובוס קומותיים (!!) עם קבוצה צרפתית ונסענו ללונדון. בלונדון, ביקרנו תחילה ב-BRITISH MUSEUM (אחד מהמוזיאונים הגדולים והמפורסמים בעולם) שם ראינו פסלים עתיקים ממצריים, מומיות מצריות, אוסף עתיקות יווני ורומי ועוד ועוד ועוד ... כשיצאנו מהמוזיאון הלכנו לרחוב אוקספורד המפורסם שם טיילנו מעט ואפילו הצלחנו לעשות קצת שופינג!:)Smileys

חזרנו ישר לארוחת צהריים (היה פיש אנד צ'יפס ממש טעים!), נחנו מעט ואז התחלנו את שיעורי האנגלית שלנו עם עוד ילדים ממדינות אחרות, הכרנו את המורים שלנו ועבדנו על פרויקטים שונים ומגניבים. חלקנו כבר התרגלנו לקבוצות שלנו ולחלקנו יקח אולי עוד יום יומיים...Smileys

אחרי ארוחת הערב הלכנו לפעילות הערב שלנו - שם יכולנו לבחור בין כדורגל, כדורסל או משחקי טריוויה משעשעים. המדריכים האנגליים ממש נחמדים ומצחיקים והיה איתם כיף מאוד!

כמו כל יום, היה עמוס אך מהנה, לפעמים קצת מעייף אבל בסך הכל שומרים על אנרגיות חיוביות!

מצרפים תמונות גם של היום וגם של אתמול שלא הצלחנו להעלות.. מנסים לצלם כמה שיותר שנוכל לשלוח ולשתף אתכם בחוויות שלנו!

מאיה, רוני וכמובן- הילדים המקסימים שלכם:)

נ.ב- בנימה אישית, בטוחות שחלק מהילדים מתגעגעים מעט הבייתה וחלק כבר הצליחו להתאקלם ביתר קלות. אנחנו מעניקות תשומת לב לכולם, משוחחות, שואלות ובעיקר מהוות אוזן קשבת. הימים הראשונים יכולים להיות מעט עמוסים אבל לאט לאט מתחילים להסתגל, משפרים את האנגלית שלנו מכירים אנשים חדשים, מטיילים בלונדון ובעיקר- חווים חוויות מהנות במיוחד שאי אפשר יהיה לשכוח!