רויאל סקול 5.7.2015

יום 7 - מחפשים פקולטה בקיימבריג!

שלום לכולם!!

היום התעוררנו מוקדם מהרגיל - בשעה 06:30 כדי להספיק לארוחת בוקר ב7:30 (בכל זאת נשים בבוקר...),
ארוחת הבוקר היתה מעולה ומפנקת! פנקייקים מייפל ביצה קשה ודגנים...
משם היישר לאוטובוסים, שעה וחצי נסיעה שבה השלמנו שעות שינה - והגענו!

הגענו לעיירה קסומה ויפה, שמשלבת מודרניות יחד עם היסטוריה ותרבות... מבנים ישנים ויפים שמזכירים סרט אנגלי ישן, הכל בנוי בצורה סימטרית ומחושבת וזה בהחלט מכניס לאווירה אחרת.
האטרקציה הראשונה שעשינו היתה שיט בנהר שחוצה את כל קיימבריג.
התחלקנו ל2 סירות שמזכירות גונדולה (כמו בונציה) שעליה מדריך שהשיט את הסירה והסביר לנו על המקומות שראינו בדרך.
למדנו הרבה, ראינו את העץ של ניוטון (במקביל אכלנו תפוח כהוקרה לניוטון...), ראינו קולג'ים מגניבים, גשרים עתיקים, ספרייה עם 72,000 ספרים, את המקום שבו דרווין למד, ועוד ועוד...
השיט היה מרגיע, מלא בשלווה, חיבור של היסטוריה תרבות  ובעיקר כיף גדול!
אחרי השיט הלכנו לKINGS COLLEGE  וסיכמנו שניפגש שם בעוד 10 שנים לעשות שם את הדוקטורט Smileys
סיירנו עוד קצת בעיר ואז הגיע הזמן שלו כולם חיכו - שופינג.
היה לבנות שתיים וחצי להסתובב בין החנויות, לקנות ולבלות ולקנח בוופל בלגי!

עלינו על האוטובוס, וחזרנו למרכז היישר אל ארוחת הערב,
אחרי זה ראינו סרט ודיברנו קצת בסלון.
היום אנחנו סוגרות שבוע (היום בלילה), אז דיברנו קצת על הגעגועים הביתה לצד הכיף הגדול והחוויה!