רויאל סקול 5.7.2015

יום 3 - fun fun fun!!

אז אפשר שהיום רשמית  התחלנו את הסאמר סקול והתחלנו להבין לאן הגענו, מה השגרה ומה קורה פה:)

התעוררנו בבוקר, הלכנו יחד לארוחת הבוקר, ישבנו ביחד בסוכה שבחוץ ונהננו מארוחת בוקר באוויר הצח, פתאום הרגשנו קצת בנופש משפחתי, ובהחלט אין דרך טובה יותר לפתוח את הבוקר מארוחה טובה שמשקיפה על נוף ירוק ואגם..

משם התחלקנו לשיעורים לפי הרמות, כל מורה הקריא את התלמידים שבכיתתו.
זה היה משעשע לראות את המדריכים הבריטים מנסים להקריא את השמות הסינים ומסתבכים עם עצמם...

בכל כיתה יש איטלקים סינים צרפתים וישראלים, מפגש תרבויות מדהים.
כמובן שאנחנו הישראלים הוכחנו רמה גבוהה מאוד של אנגלית ביחד לשאר המדינות!

למדנו 4 שעות.. ובאמת יש לנו מורים מקסימים!
אחרי זה הלכנו לארוחת הצהריים.
אחר הצהריים היו לנו הפעלות מגניבות, ובערב היו משחקים אולימפיים שהתמודדנו בהם מול שאר הקבוצות! לא ניצחנו אבל בהחלט הראנו יכולות!
המזג אוויר מאוד מוזר פה... לפעמים יש שמש, ופתאום נהיה מעונן וקריר, לעיתים פתאום מגיע ענן שחור ונעלם בין רגע...

בערב, הרגע האהוב עלי לפחות, ישבנו כולם בסלון וסיכמנו את היום...
זה מדהים לראות איך הבנות מתחברות ותומכות אחת בשנייה וממש נהיות משפחה. קבוצה גדולה ומגובשת, עם בדיחות משותפות ושיחות עמוקות..
מחר בחצי היום הראשון נלמד אנגלית ובחצי השני נסע לטיול בטירה וגנים בוטנים ולא נדלג על קצת שופינג:)