מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קינגסווד 8.7.2015

יום שני 13072015 DAY6

 חזרנו לשגרה רגילה בקינגסווד: השכמה רגילה (סופסוף), לימודי אנגלית (בטירוף שלנו), פעילויות (עם פעילות מיוחדת במיוחד היום), כיף של כולם יחד (בתצוגת אופנה אופנתית במיוחד) וארוחות בין לבין כמובן.

 אחרי שיעורי האנגלית שלנו, הלכנו לבריכה בפעם הראשונה! בריכה מקורה וחמימה כולה רק בשבילנו. התחלנו עם שחייה ברחבי הבריכה כדי לוודא שכולם שוחים ומתמצאים במים, התחממנו בכמה בריכות ואז התחילו המשחקים... מירוצי שחייה, משחק כדור של שמות ומסירות ואז.. משחק פולו מים. שינינו קצת את החוקים כדי שכל הילדים יוכלו לשחק בהנאה: הבנים שלנו השתלטו על המשחק והבקיעו כמה גולים מרשימים במיוחד, עד החוק החדש שהמצאנו שבו אחת הבנות עומדת בשער ורק בנות יכולות לזרוק לשער. התגלו כמה כישרונות רציניים ביותר, הבנות שיחקו אותה בגדול והיה ממש כיף לראות את התחרויות, הפרגון, המחמאות, הספורטיביות והאנרגטיות של הילדים ששיחקו.

 בעקבות ההתלהבות הגדולה של הילדים מהבריכה, נוסף לנו יום נוסף בבריכה ומחר אנחנו חוזרים אליה שוב (הרבה יותר מוכנים!). בגד ים בתיק מהבוקר, בגדים חמים להחלפה (אף פעם אי אפשר לדעת מה יהיה מזג אוויר כמו שכבר הבנו), מגבת, שמפו, מרכך, סבון ומשקפת לשחייה (מי שלא הביא מהבית כבר מתכנן לקנות אחת בשופינג שיהיה לנו מחרתיים בבאת').

 המשכנו את היום בפעילויות השונות שאחת מהן הייתה בדמינטון (BADMINTON) – כמה מהילדים ממש נהנו מזה,
עשינו ישיבת סיכום של כולנו ביחד וסיפרנו קצת על הדברים הכיפיים שהיו לנו בימים האחרונים, כמעט כולם סיפרו על המתקן האהוב עליהם בפארק השעשועים שהיינו בו אתמול, חוויות וסיפורים מצחיקים בטירוף! (תבקשו מהילדים שיספרו לכם, כי לא משנה כמה אני אכתוב את זה, לשמוע אותם נקרעים מצחוק תוך כדי הסיפור – מצחיק הרבה יותר!)

 הפעילות הלילית שלנו היום עם כל ילדי קינגסווד הייתה BIN BAG FASHION SHOW, זאת אומרת תצוגת אופנה של בגדים שעוצבו בצורה מדהימה מפרגמנט, שקיות זבל צבעוניות, חוטי פרווה, נוצות, סרטים צבעוניים, סלוטייפ ושאר דברי יצירה.
 שמלות, חולצות, מכנסיים, חצאיות, פפיונים, תיקים, סרטים, שיער, שפם – הכל!
 הילדים יצרו בגדים יפיפיים ויש תמונות למטה כהוכחה (תוכלו לראות את מה שהספקתי לצלם לפני שהסוללה נגמרה והייתי צריכה לרוץ למטען)
למזלי הילדים היו מצויידים בטלפונים והם השיגו כמה תמונות טובות שיאספו ויועלו בהמשך.   
 מותשים, צוחקים ומלאים בנוצות מתמיד, אנחנו בדרכנו לחדרים למקלחת ושינה טובה.
 לילה טוב הורים יקרים,
 נשיקות וחיבוקים 
 שירטל והילדים
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה