מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד 3 ימים! - 07/11/2019

עוד רגע וטסים! ההתרגשות בשיאה!! שלום/Hola לקבוצת ספרד המהממת !   ההתרגשות בשיאה! ממש בקרוב נתחיל יחד ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

אוקספורד

הורים יקרים,
היום היה לנו יום נפלא ועמוס במיוחד.Smileys

לאחר ארוחת הבוקר התארגנו ועלינו על האוטובוס לאוקספורד. התחנה הראשונה שלנו הייתה המוזאון, שהיה אוסף של קצת מכל דבר. ראינו אמנות מצרית יוונית הודית וסינית, וכן קצת ארכיאולוגיה.
אחר כך הלכנו לטירת אוקספורד,Smileys טירה שאחד הבניינים בה הוא בן 1000 שנה, ושימשה כבית כלא במשך מאות שנים, והיום - תאמינו או לא - משמשת כבית מלון, לאנשים שרוצים לשלם את המחיר המופקע 300 פאונד ללילה, כדי לישון בתא כלא...Smileys
המדריכה שלנו הסבירה שהאנשים שנכלאו היו בכל גיל אפשרי (הגיל הצעיר ביותר היה 7!!Smileys) וביצעו עבודות פרך כדי שיהיו חלשים ולא יהיה להם כוח לברוח... (וגם כדי שלא ירצו בחיים לחזור לכלאSmileys)

לאחר מכן סיירנו וראינו את המבנים היפים שבהם צילמו את הסרט הארי פוטר. Smileys

לאחר הסיור הגיע זמן השופינג Smileysוכבר נגמר הטיול.
כשהגענו חזרה לשיפלייק גילינו שארוחת הערב היא על האש!!Smileys

אחר כך, חלק מהחברה העסיקו את ניבה בזמן שהשאר הכינו את המועדון כדי לחגוג לה יום הולדת! SmileysSmileys

לאחר החגיגה סידרנו את המועדון (נעה השתלטה על שואב האבק ולא נתנה לאף אחד לגעת בוSmileys)
ואז ישבנו לצפות בסרט פיץ' פרפקט לפי בקשתה של ניבה.

בלי שנשים לב הסתיים לו עוד יום נפלא.