שיפלייק 19.7.2015

טיול ראשון

הורים יקרים,
היום יצאנו לטיול הראשון!! איזה כיף!!Smileys
לאחר ארוחת הבוקר התארגנו והתייפייפנו, ועלינו על האוטובוס לכיוון טירת ווינדזור היפיפיה.Smileys
טירת ווינדזור היא אחד מארמונות המלכה, כלומר, המלכה עדיין משתמשת בו למגורים.Smileys
ראינו את המבנים היפים מבחוץ, לאחר מכן נכנסנו פנימה (ולצערינו יש איסור על צילום בפנים...) וראינו את החדרים ששימשו את משפחת המלוכה בעבר.
כיוון שאסור להיכנס לאיזורים שבהם המלכה מתגוררת, ישנו בית בובות: דגם מוקטן של החדרים כך שבעצם לא פיספסנו כלום.Smileys
הדבר הכי מגניב היה שראינו את חילופי המשמר,Smileys שהיו מלווים בצעדות ובתזמורת.Smileys
לאחר מכן היה זמן ממש קצר לקניית מזכרות (אל דאגה, הילדים ניצלו את הזמן ביעילות..Smileys) ואז חזרנו למרכז.
ארוחת צהריים, לימודים בכיף (באמצעות המחזת מחזות, משחקים ועוד), ארוחת ערב ואז הגיע זמן לפעילות הערב: תפוס ת'דגלSmileys
התחלקנו לארבע קבוצות כשלכל קבוצה יש דגל משלה שהיא שומרת עליו תוך כדי נסיונות לגנוב את הדגלים של הקבוצות האחרות.
זה היה כיף לא נורמלי!!!Smileys
בלי שנשים לב הגיע הזמן לשיחת לילה, להתארגן לקראת שינה וכיבוי אורות.