מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

ברייטון 26.7.2015

i′m coming home - יום אחרון בברייטון!

לא מאמינים שקמנו ליום האחרון בסאמר סקול!
 
בוקר של שמש מלטפת, הרגשות מעורבים, רוצים לנצל כל רגע ביום הזה..
"לא מאמינים שזה נגמר! עד שהתרגלנו לראות אחד את השני 24/7.." אבל אחרי חיבור כזה אין לנו ספק שהילדים הולכים להיפגש שוב ובקרוב! Smileys
 
היום עשינו את דרכנו לעיר מקסימה שנמצאת במרחק של שעתיים וחצי מברייטון ונקראית – קנטרברי.                           הגענו למרכז מהמם עם מלא חנויות מוכרות וגם חנויות בוטיק, העיינים נפתחו, הכיסים מוכנים – יום אחרון לשופינג יוצא לדרך! אבל כמובן שלא רק שופינג... היינו במוזיאון שמספר את ההסיטוריה של העיר ולאחר מכן נחשפנו ליופיה המדהים של קתדרלת קנטרברי – עוצר נשימה!
 
אבל בואו נגיע לתכלס – היום קיבלנו 3 שעות של זמן חופשי! לטייל, לראות, להנות מהאווירה ולקנות כל מה שלא הספקנו...אל דאגה, פינקו גם אתכם. אין כמו לראות את הילדים אחרי שופינג מתיש עם מליון שקיות וסטארבקס ביד – נראים כאילו נשלפו בזה הרגע מגמר המירוץ למליון.Smileys
 
האווירה ברחובות העיר הייתה נהדרת, מוזיקת רחוב וכל מיני חנויות קטנות ודוכנים שמוכרים בהם עבודות יד –מקסים!
 
בסביבות 16:00 עזבנו והגענו ישירות לארוחת הערב האחרונה שלנו בברייטוןSmileys  המבורגר ותפוחי אדמה, סלטים, פסטה וקינוח. היה מוזר שזאת הייתה הפעם האחרונה שלנו בחדר האוכל הזה... הילדים כבר מתחילים להפנים שזה באמת עומד להסתיים.
 
בערב נפגשנו לפעילות סיכום – מילאנו משובים, שפכנו את כל מה שעל ליבנו, העברנו חוויות, ראינו תמונות ובעיקר נהנו מהערב האחרון שלנו יחד.. שלב הבכי היה לא קל, לכולם קצת עצוב... מצד אחד מרגיש שאנחנו מכירים הרבה זמן אך מצד שני זה עבר כל כך מהר! התגבשה פה קבוצה מדהימה של ילדים! היו פה חיבורים שללא הסאמר סקול כנראה לא היו קורים בחיים האמיתיים... כולנו ממש מעריכים את זה.
 
מה שנותר זה להתארגן לטיסה, לארוז דברים אחרונים, לעשות את שיחת הבנות/הבנים המסורתית לפני שהולכים לישון ולקום מחר ליום החזרה הביתה.
 
נראה שהרוב היו שמחים להעביר פה עוד שבוע בכיף אבל זהו, די, מתגעגעים כבר יותר מדי!
מחר בשעה זאת כבר תשבו יחד ותקשיבו לחוויות וסיפורים, תקבלו מתנות, חיבוקים ונשיקות.
 
 
פרטי טיסה:
מס' טיסה –  LY 212
המראה: 13:00 (לפי שעון אנגליה) נחיתה: 19:50 (לפי שעון ישראל)
שדה תעופה – LUTON
 
נתראה ממש ממש בקרוב...
 ליהיא וצחי Smileys
   
1
0
התמונות שלי סרטונים שלי

לאלבום התמונות המלא


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה