ברייטון 26.7.2015

חזרנו כרגע מלונדון בפעם השנייה והיה מ-ו-ש-ל-ם!

WOW!! חזרנו כרגע מלונדון בפעם השנייה והיה מ-ו-ש-ל-ם! Smileys

אבל נתחיל מהתחלה...

בוקר - קמנו, אכלנו ועשינו את המבחן המסכם! היו חששות פה ושם אבל אחרי המבחן הייתה הקלה.. פוו.. היה הרבה יותר קל, השתפרנו, השכלנו ואכן הסאמר סקול העלה את רמת האנגלית ורמת הבטחון שלנו לדבר באנגלית! שזה ממש חשוב...

אחרי המבחן עבדנו על הפרויקט שלנו..מחר יש פרזנטציה ובעצם מסיימים את הלימודים רשמית! Smileys

בצהריים מיהרנו להגיע לנקודת המפגש, קיבלנו שקיות ארוזות של סנדוויצ'ים (עם חומוס!), חטיף, פרי, שוקולד ומים ויצאנו לדרך...

הגענו בסביבות 15:00 ללונדון - התחנה הראשונה: מדאם טוסו! מוזיאון ענקי עם בובות שעווה של כל המפורסמים, מדהים כמה שזה נראה אמיתי! אחרי סלפי עם קים קרדשיאן, one direction, ליידי גאגא ועוד...נכנסו לחדר הפחד (האמיצים שבנינו Smileys) ושחררנו כל אנרגיה אפשרית בצרחות מטורפות שמי שרק היה מקשיב להן, היה בטוח שאנחנו באיזו סצנה של סרט אימה רציני.

אח"כ עלינו על רכבת שמורכבת מקרונות בצורת מוניות של פעם וזה לקח אותנו אחורה לסקירה קצרה ומעניינת על העבר של לונדון.. היה ממש חוויתי :)

כשיצאנו מהמוזיאון קיבלנו ארוחת ערב ארוזה והתחלנו בנסיעה לכיוון ה - מחזמר: MAMA MIA!
הגענו די מוקדם אז קיבלנו קצת זמן חופשי  - הבנים דהרו לפיצה האט, הבנות דהרו לטופ-שופ.. העיקר שכולם מרוצים :)

ב19:30 נכנסו לאולם והפיות נפערו! Smileys הרגשנו במינימום כמו מלכת אנגליה.. הכל מעוצב ומתוקתק, רשמי ומכובד וכמובן שהתנהגנו בהתאם! המופע התחיל והיה פשוט מדהים... קשה מאוד לתאר במילים.
היה מצחיק, השחקנים היו טובים, התלבושות מושקעות והשירים והריקודים שברו שיא חדש!
רובנו הכרנו את השירים אז שרנו ורקדנו לאורך כל המחזמר :)
אפילו שזה היה באנגלית (ולא היה מ שיתרגם) הבנו את הסיפור והצלחנו ממש להתחבר.

המחזמר היה כ"כ מוצלח שכולם זמזמו ורקדו עד שהגענו חזרה לאוטובוס.. Smileys

נסיעה של שעתיים השביתה את כולנו...ירדנו מהאוטובוס מרוצים ומאוד עייפים ועכשיו כנראה שכולם כבר
נפלו לשינה עמוקה..

מחר יום שישי השני והאחרון שלנו פה! יש ארוחת שישי, טקס סיום ומסיבת בריכה! הולך להיות כיף :)

מתחילים לספור את הדקות...?