ברייטון 12.7.2015

יום אחרון בהחלט!

שלום לכל המתגעגעים/ות שם בארץ!Smileys
היום קמנו נמרצים ליום האחרון בסאמר סקול!Smileys

פתחנו Smileysאת הבוקר בארוחת בוקר עשירה כרגיל, צנימים ממרחים, קורנפלקס יוגורט חלב ולביבות תפו"א.
התארגנו מהר והגענו לנקודת המפגש! לקחנו ארוחת צהריים ארוזה שכללה סנדוויץ' גבינה ומלפפון, חטיף צ'יפס, שוקולד תפוח ובקבוק מים; ויצאנו לדרכנו! היום נוסעים לפורתסמות'! עיר נמל מהממת כשעתיים מברייטון!Smileys

עשינו סיור בנמל! עיר נמל זו תומכת בצי המלכותי כבר מאות שנים!
ראינו את אניות המלחמה ששימשו עוד בתקופת נפולאון! ובהמשך גם במלחמת העולם השנייה! הכל כמובן למדנו באנגלית!Smileys

ובמעבר חד מההיסטוריה......  המשכנו ללכת לעבר OUTLET מותגים עענננקק!Smileys
שם קיבלנו זמן חופשי להסתובב, לנשנש לנו וכמובן לקנות מתנות אחרונות לעצמנו ולכם בארץ לפני החזרה הביתה! Smileys

חזרנו לארוחת הערב, היום הגישו המבורגר עם תפוחי אדמה בתנור, שעועית ירוקה ולבנה ברוטב אדום; וכמובן מבחר סלטים.

שבעים ומרוצים מהארוחה האחרונה בקמפוס! הולכים לארוז!!!Smileys

את הערב העברנו בעיקר בפרידה מצוות המרכז הבריטי; ומשאר קבוצות מרחבי העולם... Smileys

הייתה פרידה קשה ! היה סאמר סקול נהדר ונהננו מאד!!

אז פרטים אחרונים לגבי הטיסה הביתה..
אנחנו בטיסה מספר LY212 של אל על כמובן;
נוחתים ביום ראשון 26.7 בשעה 19:50. (עשרה לשמונה בערב)