ברייטון 12.7.2015

יום שישי - קבלת שבת ומסיבת סיום

שלום לכולם!Smileys

כבר מרגישים שאנחנו עוד רגע בבית?

את הבוקר פתחנו בחדר האוכל עם מגוון סוגי קורנפלקס וגרנולה בחלב או יוגורט, צנימים וממרחים, ביצי עין וקוראסונים ענקיים!
לאחר ששבענו מארוחת הבוקר הלכנו לכתות הלימוד שלנו. היום הצגנו את הפרויקטים שלנו בנושא ענפי ספורט. בנוסף, קיבלנו היום את המבחנים שלנו חזרה, עברנו עליהם, ולמדנו כיצד לתקן את הטעויות שעשינו.Smileys

בארוחת הצהריים אכלנו פיש אנד צ'יפס! ולצמחונים קיש אנד צ'יפס! היה גם אפונה, ברוקולי ומגוון סוגי הסלטים האהובים עלינו.
לאחר האוכל הלכנו לנקודת המפגש שם התחלקנו לפעילויות שונות לפי בחירתנו. חלק בחרו ליצור סרטון וידאו שמציג את חיינו בבריטון קולג', חלק העדיפו להשתתף בסדנאת יצירת פוסטרים ואחרים בחרו להשתתף במשחק קריקט בריטי! איזה כשרונות יצירתיים וספורטיביים יש אצלנו - פשוט מדהים!!!Smileys

המשכנו לקבלת שבת. לפני ארוחת הערב נפגשנו כולנו, לבושים במיטב בגדינו, בחדר האוכל. נעמדנו סביב שני שולחנות ערוכים, מכוסים מפות לבנות ועליהם נרות השבת שלנו, חלות, כוסות ומיץ ענבים לקידוש. היום עידו לוי היה אבא של שבת, עשה קידוש ובירך על הלחם. ושירה ומיכל.פ היו אמהות של שבת, שהדליקו עבורנו נרות שבת ובירכו עליהם. איזה קבלת שבת יפה הייתה לנו! וכרגיל, כווולם בחדר האוכל הסתכלו עלינו  בהתפעלות!Smileys

לארוחת שבת מסורתית אכלנו אורז עם בקר או ירקות ברוטב אדום, ברוקולי, אנטיפסטי ומגוון סלטים. לקינוח הייתה לנו עוגת גבינה ואוכמניות טעימה!
לאחר האוכל הגענו לחלק המרגש של היום - טקס הסיום!Smileys עלינו על הבמה אחד אחד וקיבלנו תעודות. תעודות הצטיינות ניתנו למאיה, אלון וגיא שלנו!!! כבוד!!!Smileys
לאחר הטקס המרגש, ולאחר שהוזלו לא מעט דמעות, נערכה תחרות הסרטונים - ולמקום השלישי והמכובד הגיע הסרטון שיצרו אסיה ואלון!! איזה יופי!

המשכנו למסיבת סיום נהדרת שנערכה בסימן דיסקו הוליווד!! כמה רקדנו!!! איזה כיף היה!!!Smileys

בסופו של עוד יום רצוף חוויות אנחנו הולכים לישון.

לילה טוב לכולם שם בארץ, מתראים ממש עוד מעט!