ברייטון 12.7.2015

יום רביעי - טיול לאקווריום העתיק בעולם!

שלום לכולם!Smileys

את הבוקר פתחנו בחדר האוכל עם מגוון סוגי קורנפלקס בחלב או יוגורט, צנימים, מאפי תפוחי אדמה ושעועית... נו, הבריטים האלה.Smileys

לאחר שאכלנו ושבענו הלכנו לכתות הלימוד שלנו. היום למדנו על סוגים שונים של ספורט בחלקו הראשון של השיעור, ובחלקו השני למדנו על סרטים ושחקנים הוליוודיים,  כאשר כל ילד בכתה בחר דמות אהובה,  הציג אותה לקבוצה וענה על 20 שאלות לגביה.

בארוחת הצהריים אכלנו דג או פשטידת בטטה ותרד עם תפוחי אדמה בתנור וירקות ומגוון סוגי הסלטים האהובים עלינו.
לאחר האוכל מיהרנו לנקודת המפגש - היום יצאנו לסיור בבריטון!  Smileysביקרנו בעולם הים, שם הסתובבנו בין האקווריומים השונים, ראינו כרישים, מדוזות, סוסי ים צבים וכמובן דגים.  למדנו על הדרך שזהו האקווריום העתיק בעולם!!!

מעולם הים המשכנו למזח, איזה מזח יפיפה! עשינו המון תמונות כמובן!
מהמזח הלכנו כולנו ביחד למקום החביב עלינו בעיר - המרכז!  או במילים אחרות איפה שהפריימרק! Smileysלבקשת הקהל, מסע שופינג אחד אחרון בשבילנו בברייטון - איזה כיף היה!Smileys

חזרנו לברייטון קולג' בדיוק בזמן לארוחת ערב - היום אכלנו עוף או שניצל תירס עם תפוחי אדמה מוקרמים,  תירס וירקות. לקינוח אכלנו אקליר ממולא המון קרם וניל ומצופה שוקולד - היה נהדר!
לאחר האוכל הגענו לפעילות הערב לה אנחנו מתכוננים כבר יומיים!! Smileysתחרות כשרונות צעירים! את התחרות פתחה הקבוצה הישראלית שלנו בשיר golden boy, בביצוע ריקוד מקורי משלנו (והרבה יותר מוצלח מהמקור אם תשאלו אותנו). את הייצוג הישראלי המשיכו מיד אחריהם רותם סיקסיק על המיקרופון ואלון על התופים, בביצוע מיוחד לשיר girl on fire! כולם היו מדהימים!Smileys וכולנו יודעים שהיינו הכי טובים!!!!

בסופו של עוד יום רצוף חוויות אנחנו הולכים לישון, עייפים אך מרוצים.