ברייטון 12.7.2015

יום ראשון - הרפתקאות ת'ורפ פארק!

שבוע טוב לכולם!Smileys

את הבוקר פתחנו בארוחת בוקר שכללה מאפה תפוחי אדמה, ביצה מקושקשת, צנימים וממרחים, וכרגיל ארבעה סוגי קורנפלקס ושני סוגי יוגורט.
לאחר האוכל פנינו בהתרגשות רבה לנקודת המפגש, היום יצאנו לפרק השעשועים המדהים ת'ורפ פארק!Smileys

לאחר שעה של נסיעה בה חיכינו בקוצר רוח - הגיע הרגע המיוחל - הגענו לפארק! Smileys

קיבלנו ארוחות צהריים ארוזות שמכילות סנדביץ גבינה צהובה וירקות, תפוצ'יפס, תפוח, בקבוק מים ושוקולד פינגווין האהוב עלינו! ויצאנו להסתובב בפארק - חמש שעות של זמן חופשי היו לנו!  Smileys

עלינו על רכבות הרים ענקיות, גלגלי ענק, נדנדות, מגלשות מים, אבובים ועוד ועוד. וכמובן בל נשכח את כל הפרסים השווים שזכינו בהם במשחקים המגניבים ברחבי הפארק! Smileys

בחזור האוטובוס היה מלאאא דובונים וחיות פרוותית במגוון צבעים! ישנו במשך שעה באוטובוס על כל הדובונים החדשים שלנו.Smileys

הגענו הביתה (ברייטון קולג' בשבילכם)  בדיוק בזמן לארוחת ערב. הערב אכלנו צ'ילי קון קרנה עם אורז, מגוון סלטים ולקינוח סופגנייה עסיסית מלאה בריבה!

לאחר ארוחת הערב המשכנו לפעילות הערב שלנו. היום היה לנו מבחר משחקי ספורט או סרט וזמן משחקים בלאונג' שלנו. בנוסף, היום הגיעו קבוצות חדשות לסאמר סקול!!! איזה התרגשות! היה כיף לפגוש ולהכיר את כולם בזמן הפעילויות ואנחנו כבר יודעים מי הולכים להיות החברים הטובים החדשים שלנו!

איזה יום כיף היה לנו!

ועכשיו הולכים לישון עייפים אך מרוצים.