ברייטון 12.7.2015

יום חמישי - שופינג בברייטון וקפסולות זמן!

כמעט סופשבוע! חמישי מהמם לכולם!Smileys
הבוקר נפתח בארוחת הבוקר הנהדרת שלנו בשעה שמונה. היום בנוסף לארוחה, זכינו לפתוח את הבוקר עם קוראסון ובו פצפוצי שוקולד! ממממ טעיייםם!!!
נפגשנו בשעה תשע בנקודת המפגש ליציאה מרגשת למרכז העיר!!! הולכים לשופינג!!!!Smileysנרגשים עם תיקים ריקים שאפשר למלא בפריטים החדשים.. יצאנו בהליכה רגלית עם קבוצות נוספות. לא הרבה זמן לאחר היציאה מהמרכז מצאנו את עצמנו בחנויות מהממות וזולות... טרפנו את החנות: "הכל בפאונד" והמשכנו לחנויות מותגים ומעצבים באיזור! היה סיבוב כיפי!Smileys
כמובן שלא יכלנו להתאפק ולפני החזרה לקמפוס אכלנו בורגר קינג או שתינו מילקשייק בסטארבקס!הגענו לקמפוס עם ידיים מלאות בשקיות, שמחים ורגועים אחרי שקנינו מתנות למשפחות וחברים וכמובן גם לעצמנו!!!Smileysהגענו לארוחת הצהריים. מי שלא אכל בחוץ נהנה משניצלים ביתיים טעימים בתוספת תפוחי אדמה או פסטה! היה מעולה! בצד היו סלטים וירקות חתוכים כתמיד.

שבעים, הלכנו לנוח לפני השיעור שמגיע בשעה 14:00. היום היה לנו שיעור מיוחד בו הכנו קפסולות זמן! אלו הן קפסולות שבהן מסר שאנחנו משאירים לעתיד. התחלקנו לקבוצות של מספר ילדים מלאומים שונים, הכנו במו ידינו קפסולות וערכנו רשימה של עשרת הדברים שנחשבים לנו הכי חשובים בשנת 2015. בכל הרשימות הופיעו דברים כמו מכוניות, סמרטפונים, טלוויזיה, מחשבים וכו. כל אחד מחברי הקבוצה צייר שני דברים מהרשימה וכן כתב במספר משפטים מה השימוש והתועלת שאנו מפיקים בימים אלו מהמוצר הנדון. בנוסף כל הקבוצה יחד כתבה מכתב לאנשים שחיים בעתיד, ולאחר מכן התבקשה להציג את כמוסת הזמן שיצרה! הפרויקט חשף אצלנו לא מעט כשרונות, הילדים שיפרו את כישורי השפה שלהם באמצעות ניהול שיחות ודיונים קבוצתיים באנגלית, וכן לבסוף העבירו פרזנטציה לשאר הכתה - הכל באנגלית!Smileys
לאחר השיעור המשכנו לארוחת הערב ו... לחגיגות יום הולדת לנטע שלנו!!! Smileysהתיישבנו בשני שולחנות מקושטים בהמון בלונים, אכלנו פיצה, ולאחר שפצחנו במחרוזת שירי יום הולדת במספר שפות שונות, אכלנו המון חטיפים טעימים וכמובן עוגת וניל מעולהההה שהכינו במיוחד בשביל נטע!! מזל טוב נטע!Smileys היה לנו כיף מאד! ואפילו הכנו לה הפתעה חמודה! הכנו לנטע מחברת מהקבוצה ובה כל אחד רשם ברכה ליום ההולדת שלה, לזה צירפנו שרשרת חמודה! באהבה גדולה!Smileys

לאחר מכן הייתה פעילות ערב מגניבה ממש! היום היינו בערב קזינו! שיחקנו בלאק ג'ק, פוקר, רולטה רוסית ועוד! הכל בשולחנות מעורבים עם שאר הקבוצות מהעולם! פרסים מתוקים לזוכים!Smileys

כך עוד יום הסתיים לו.. הזמן טס כשנהנים!
נתעדכן שוב מחר!  לילה מעולה לכולם!!