ברייטון 5.7.2015 שלושה שבועות

יום חמישי - מדאם טוסו ומאמא מיה!

שלום לכולם!Smileys

את הבוקר פתחנו כרגיל בארוחת בוקר שכללה צנימים וממרחים וכן סוגי קורנפלקס, גרנולה ושיבולת שועל עם חלב או יוגורט.

לאחר ארוחת הבוקר הלכנו לכתות - היום היה לנו מבחן סיום! לא מבחן מלחיץ, אל תדאגו, רק מבחן כדי לבדוק כמה השתפרנו (והשתפרנו!) מאז שהגענו לפה. את התעודות על הצלחתנו בלימודים נקבל בטקס הסיום! Smileys

לאחר המבחן חזרנו לכתות הלימוד שם השתתפנו בחידון מטורף על בריטניה! היה מעניין, מאתגר וגם למדנו המון דברים חדשים על הדרך!
לאחר השיעור מיהרנו מהר מהר לנקודת המפגש, קיבלנו ארוחות ארוזות ויצאנו לדרך - נוסעים ללונדון!Smileys

לאחר כשעתיים נסיעה הגענו למוזיאון השעווה של מאדאם טוסו. הצטלמנו עם כל  המפורסמים החביבים עלינו, צעדנו במבוך אימה, נסענו ברכבת לאורך ההיסטוריה של אנגליה וכן צפינו בסרט גיבורי על בארבעה מימדים!!! היה נדיר!Smileys

מהמוזאון המשכנו לקובנט גארדן, זוכרים? כבר היינו שם פעם!
שם קיבלנו ואוצ'רים למסעדות השונות, והלכנו לאכול ארוחת ערב טעימה במסעדה לפי בחירתנו!

משם המשכנו לגולת הכותרת של הערב; המחזמר ''מאמא מיה!''
היה פשוט מדהים! וואו וואו וואו! Smileys
בסוף ההצגה קמנו כולנו והצטרפנו לשירים ולריקדים שעל הבמה!
חזרנו לברייטון קולג' עייפים אך כל כך מרוצים!