ברייטון 5.7.2015 שלושה שבועות

יום ראשון יום מנוחה/ נחיתה!

שבוע מעולה לכם בארץ, Smileys
אנחנו את השבוע שלנו תחילים רק מחר...
היום הייתה לנו אופציה לישון עד מאוחר... אז קמנו לנשנש משהו זריז בארוחת הבוקר ומהר חזרנו לעוד שעת שינה מפנקת! Smileys
נפגשנו בעשר בנקודת מפגש ויצאנו לטיול רגלי למרכז העיר!היום השמש ברחה לנו..Smileys והגשם החליט להגיע.. אבל אין שום דבר שיעצור אותנו מלהגיע לבלות בזמן החופשי שלנו בין החנויות האנגליות כאן בעיר!היום גם עברנו במדרחוב מקסים כאן בעיר, מקום חדש שעוד לא פגשנו, עם חנויות קטנות ומיוחדות שהאירו לנו את היום הקודר בחוץ! היה טיול מהנה מאד אבל בשל הגשם החלטנו להמשיך ללכת למרכז קניות סגור ממש כמה דקות הליכה משם. היה לנו זמן חופשי לטייל ולעשות קניות.. Smileys
בעצם רק חיכינו שהקבוצה השניה תגיע כבר לקמפוס! קבוצה גדולה של ישראלים, התגעגענו לתחושה הזאת! חזרנו לקמפוס בדיוק בזמן לפגוש את הקבוצה שהגיעה!Smileys
קבוצת ברייטון 2 להלן העדכון לגבינו!אז נפרדנו בשדה, סוףסוף זה הגיע! Smileysבדרכנו למטוס התרגשנו מאד, עברנו את כל תהליך הבידוק הביטחוני והצ'ק אין, ועד שסיימנו אותו כבר הכרנו אחד את השני מצוין ונהיינו חברים הכי טובים!Smileys
ואז זה קרה, הגענו למקום המיוחל... הדיוטי פרי! הזדמנות לחוות את חווית העוד-רגע-חו"ל! מה לא קנינו שם – נעליים, איפור, שוקולד, תכשיטים... אבל יותר מכל שמחנו להציג לכווווולם את הרכישות החדשות שלנו!
 למטוס כבר עלינו ממש נרגשים!Smileysהייתה לנו טיסה נעימה ומשעשעת. הדיילות במטוס היו ספרדיות, וכולם ניסו לפתח שיחה מהידע העשיר שצברו מ"כמעט מלאכים".Smileys  קיבלנו ארוחת בוקר קלילה וטעימה שכללה בלינצ'ס גבינות/אומלט עם יוגורט, לחמנייה וסלט. לחלק היה כל כך טעים שהם אפילו לקחו מנה שנייה!
הגענו לשדה התעופה שבאנגליה ושם פגשנו את נעם שקיבלה את פנינו באהבה רבה! Smileysאחרי המתנה  קצרה עלינו על אוטובוס היישר לברייטון! היה לנו אוטובוס ע-נ-ק, וכל אחד תפס לעצמו ספסל שלם והלך לישון... כעבור קצת יותר משעתיים – אנחנו בברייטון קולג'!Smileys
מדריכה בריטית מקסימה קיבלה את פנינו, חילקה לנו ארוחות ארוזות שכללו סנדוויץ', תפוצ'יפס, תפוח ושוקולד, ולקחה אותנו לחדרים. החדרים יפים ומרווחים ומכולם נשקף הנוף של הקמפוס המהמם שלנו! Smileysכולם שובצו בחדרים לבקשתם, ומיד לאחר מכן יצאנו לסיור ברחבי הקולג' כדי שנדע מה בדיוק נמצא איפה מבלי להתבלבל!
משם המשכנו לארוחת ערב, שכללה בופה סלטים, פסטה ברוטב עגבניות או בולונז, עוף, פלפל ממולא צמחוני, כרישה, צ'יפס מתוק ולקינוח עוגיית שוקולד ענקית! האוכל סבבה לגמרי, אבל אין מה לעשות זה לא האוכל של אמאבא!Smileys
אחרי ארוחת הערב הפקדנו את הדרכונים והכספים שלנו בכספת הבטוחה של המרכז, והמשכנו לערב פעילויות (להן למדנו כבר לקרוא "אקטיביטיס" ברוח המקום). הפעילויות הערב היו משחק מחניים, כדורסל או ערב סרטים, והקבוצה התחלקה באופן כמעט שווה בשווה בין הפעילויות. היה כיף!
עייפים אך מרוצים אנחנו הולכים לישון ומחכים בקוצר רוח שיגיע כבר מחר, כי מחר מתחילים ללמוד  אנגלית ובכלל שמענו שהולכות להיות אחלה אקטיביטיס! Smileys