ברייטון 5.7.2015 שלושה שבועות

לאיסטבורן!

שלומים לכולם!

הבוקר כהרגלנו קמנו סביב השעה שבע וחצי, Smileysנפגשנו בחדר האוכל בשעה שמונה לארוחת בוקר נהדרת! יש קורנפלקס כמו בבית, לחם עם חמאה וריבה, שני סוגי יוגורט וגרנולה וביצים שמשתנות! ממש בית מלון!

הדבר היחיד שנראה אחרת הבוקר הוא השמיים... לצערנו השמש ברחה לנו לכמה שעות ונהיה קר וקצת אפור.. Smileys
שבעים מרוצים וכמובן לבושים היטב, צעדנו לכיתות ליום נוסף בלימודים!Smileys
אז אחרי שלמדנו אתמול על גוף האדם, היום בשל מצב השמיים, למדנו על מזג האוויר ועונות השנה, הכנו עיתון עם כתבות על חופשות בעולם וכמובן שגם על ברייטון המקסימה!Smileys
יצאנו להפסקת צהריים ונפגשנו שוב לארוחת צהריים בחדר האוכל, היום בתפריט היה דג ופשטידת תרד ובטטות! יאמייי! כמובן שלא וויתרנו על בר הסלטים העשיר שצוות המטבח הכין! ולבסוף איך אפשר בלי קינוח טעים?!Smileys

מיד לאחר ארוחת הצהריים יצאנו כל הקבוצה לטיול פרטי! Smileys

נסענו במונית אישית לאיסטבורן!

עיירה קטנה במרחק של כחמישים דק מהקמפוס!
הנהג שלנו היה ללא ספק חבר'מן רציני ודאג להנעים את זמננו עם שירים שאנחנו אוהבים!

הייתה נסיעה שווה ביותר! Smileys

ראינו את המזח המרשים באיסטבורן, התפנקנו בפיש אנד ציפס מסורתי

(או גלידה למי שלא היה רעב) והמשכנו לזמן חופשי בעיירה הציורית והמקסימה!
בכמה חנויות התחדשנו  לנו בבגדים ונעליים וכל מיני שטויות שאנחנו אוהבים!

גם בדרך חזרה נהננו מהמוזיקה שהנהג דאג לשים לנו!

שרנו יחד וחזרנו  מרוצים ומחויכים ישר לחדר האוכל!

(רובנו לא וויתרנו על מנה נוספת של עוף, תפוחי אדמה, ברוקולי ותירס! אה וכמובן ירקות!)

שבעים עוד יותר הלכנו לחדרים להתרענן לקראת מופע כשרונות של הקמפוס!
בשל חוסר בזמן החלטנו להשתתף במופע הבא שיתקיים יחד עם הקבוצה השניה שמגיעה ממש אוטוטו!

היו הופעות מרשימות והיו גם הופעות מצחיקות מאד! Smileys

הצוות של המדריכים בקמפוס עשה ריקודים מצחיקים מאד והייתה התלהבות בכל האולם!
רקדנו שרנו ואפילו היינו טיפה נבוכים בשביל משתתפים שהיה להם קשה מרוב התרגשות... Smileys

כמובן שבאנו לעודד באופן אישי את מי שלא הלך לו! Smileys

רק עכשיו בתום הפעילויות של היום, מבינים כמה אנחנו עייפים... כי החשיך!