מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

שישי.. יומיים לפני הסוף

שבת שלום Smileys

בבוקר שישי פתרנו את מבחן היציאה שנועד כדי לשוות את הרמה שלנו בתחילת השבועיים לרמה בסופם. לאחר המבחן ניתן לחברה זמן לעבוד על ההצגות שלהם לקראת ההופעה בערב.

אכלנו צהריים ויצאנו בפעם האחרונה להיפרד בקיימברידג'. אחרי שעה של הסתובבות ל"רק דבר קטן אחרון" של כל אחד שרצה לקנות משהו, נפגשנו שוב והתמקמנו בנקודה יפה על הדשא ליד הנהר, לפיקניק ופעילות סיכום קצרה. היה נהדר.

כשחזרנו למחנה כבר חיכה לנו שולחן ערוך במפה לבנה ופמוטים עם נרות עליו. הבאנו חלה, מיץ ענבים ושירונים וערכנו קידוש, שרנו בירכנו והתרגשנו להיות יחד בימים האחרונים. מיד לאחר האוכל התחלנו את טקס הענקת התעודות לציון גמר קורס האנגלית. בנוסף הקבוצה שלנו כיכבה בתעודות הצטיינות! במוטיבציה ללימודים, בשיפור הכי גדול, בציון הכי גבוה, בגישה טובה והשתתפות בפעילויות ועוד ועוד... גאווה!

כשהסתיימה הענקת התעודות התחיל ערב כישרונות בו החברה הציגו את התוצרים מהשיעור, וגם חלקם עלו להופיע בספונטניות והשתתפו בתחרות. לסיום, המדריכים גם הכינו לנו הפתעה ורקדו לנו לצלילי בקסטריט בויס.

היום אנחנו נוסעים לוינסדור לראות את אחד ממשכני משפחת המלוכה, טירה ענקית בתור עיר יפה.
העליתי רק חלק מתמונות היום, אשלים את השאר בהמשך. 
יום אחרון!!! Smileys
ד"ש חם, 
 שיר.
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה