מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

יום חמישי!

צהרי יום שישי טובים לכולם, Smileys

אתמול עברנו אחר הצהריים חוויתי במיוחד. מיד אחרי הלימודים זינקנו לאוטובוס – עם ארוחות צהריים ארוזות בדרך ללונדון!Smileys
את החלק הראשון בילינו במוזיאון מדאם טוסו המדהים, שהצליח להרשים גם את מי שכבר היה בו לפני. במוזיאון מדאם טוסו מוצגות בובות שעווה בדמויות שונות, בחלק הראשון דמויות של אנשים מוכרים מהעולם כמו שחקנים זמרים, מדענים, ראשי ממשלה, במאים ועוד ועוד. בחלק השני נכנסו לדרך אימה שהצליחה להוציא צעקה מהאמיצים ביותר, המשיך עם נסיעה על קרונות רכבת תוך מעבר בדחרים המתארים את ההיסטוריה של לונדון באופן מרשים מלא צבעים בובות שעווה ומוזיקה. החלק האחרון כלל מספר בובות שעווה של דמויות מצוירות וסרט תלת מימד עם אפקטים שגורמים לו להראות כמעט אמיתי.

אחרי המוזיאון כל ילד קיבל תלוש מזון שתקף לחנויות רבות, ואחרי נסיעה נוספת באוטובוס בתוך לונדון, התפזרנו באזור יפה לארוחת ערב.
בהמשך הערב הגענו לאולם המיוזיקל "בילי אליוט" וראינו הצגה מדהימהSmileys. המחזה גולל את סיפורו של הילד בילי אליוט על רקע שביתת הכורים באנגליה בשנות השמונים. המחזה היה משובץ בריקודים מרשימים והילד הקטן, ששיחק את בילי במחזה, הדהים את כולם ביכולות תנועה וגוף שלא רואים כל יום, במיוחד אצל ילד בגיל שלו.

חזרנו למחנה עיייייפים אך מרוצים בחצות, ומיד התפזרנו לישון.

הילדים כרגע במבחן הסיום שלהם, שבודק האם היה שינוי ביכולות שלהם מתחילת השבועיים עד היום. לאחר מכן הם צפויים לעבוד על מחזות שהם כתבו יחד עם חברינו הרומנים בעיקר, מתכוננים להציג אותם הערב. בהמשך היום צפויות פעילויות סיכום ופרידה, קבלת שבת, ערב קבלת תעודות, ועוד ועוד...

שבת שלום, Smileys

בקרוב מתראים =)
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה