מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 26.7.2015

היום השלישי

בוקר טוב! Smileys

היום התחלנו סוף סוף ללמוד בכיתות השונות, לפי החלוקה לרמות שנקבעה על פי תוצאות מבחני הרמה. החברה פגשו את המורים, שהעבירו את השיעורים בצורה כיפית, שמשלבת גם למידה וגם חוויה. בנוסף, המורים מתחליפים בין הקבוצות כך שכל קבוצה זוכה להכיר לפחות שני מורים שונים.

אחרי הצהריים יצאנו שוב אל מרכז העיר, הפעם עברנו סיור מודרך עם סטודנטית מאוניברסיטת קיימברידג', שהראתה לנו את אחד הקולג'ים העתיקים שיש באוניברסיטה. (אצלכם באוניברסיטה יש כמה קולג'ים). השמש והגשם יצאנו וחזרו לסירוגין, וניצלנו את הזמן שנותר לנו עד ארוחת הערב לזמן חופשי בקבוצות בעיר. חלק ניצלו את הזמן לקנות בגדים ומזכרות, חלקם הלכו להתפנק בסושייה ואחרים טיילו בין חנויות בתי קפה תאי טלפון אדומים וכנסיות עתיקות.

לערב מחנה, הצוות הטיל מספר משימות על כלל החניכים כמו לכתוב שיר, להמציא ריקוד או להעמיד מחזה. מהר מאוד החברה שלנו לקחו את העניינים לידיים והפיקו תוצרים יפים, שילבו את הסינים יחד איתם והפגינו כישרונות אדירים. אפילו הצוות האנגלי היה מופתע ומבסוט עליהם כל כך, שלי נשאר רק להיות גאה ולצלם ;)Smileys

מעבר לכך, הקבוצה שלנו מתגבשת בינה לבין עצמה, נוצרים קשרים גם בין החברה שלנו לאחרים והאווירה באופן כללי רק נהיית יותר חמה וטובה (למרות שהטמפרטורות נשארות בשלהן). הולכים לישון עייפים ומרוצים, כשמחר מצפה לנו עוד סשן לימודים, יציאה לעיר ובערב, מסיבה שמשלבת חמישה בתי ספר שונים בכל האזור... לקראתה רובנו מאוד מחכים. Smileys

אנחנו נמשיך לעשות כאן כיף, ורק נאחל לכם "לקראת סוף שבוע" טוב שם בארץ. Smileys

כולנו. 
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה