קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום השמיני

שלום לכולם :)

טוב אז הנה התחלנו שבוע חדש ואחרון ..
 התחלנו אותו בארוחת בוקר כהרגלנו.. ומיד לאחר מכן עלינו על האוטובוס ונסענו לכיוון הלונה פארק..

המזג אוויר היה לטובתנו הייתה שמש נעימה מה שצריך בדיוק בשביל ליהנות בלונה פארק כמו שצריך..
 בילינו בסביבות החמש שעות בלונה פארק כולם ממש נהנו חלקם כבר מיצו לקראת החצי וחלקם עלו על המתקנים עד לשנייה האחרונה ..
היה ממש כיף הרבה מאוד התגברו על הפחדים ועלו למתקנים הכי מפחידים!!

בשעה ארבע נסענו חזרה לכיוון הקולג' כולם התרגשו וחיכו כבר להגיע  ולפגוש את כל הקבוצות החדשות..
 כשהגענו מיד הם התחברו לכולם והחלו ליצור חברים ואחרי כחצי שעה הלכנו לאכול ארוחת ערב..

לאחר הארוחה , הייתה לנו פעילות הכרות מגניבה שגרמה לכולם לשוחח שיחות אישיות אחד עם השני באנגלית כמובן ,
על כל מיני נושאים שניתנו להם כמו , משפחה, המדינה , על עצמם ועוד..
 כולם ממש נהנו והייתה אווירה מצוינת!

אחרי שסיימנו את ההכרות .. הייתה אולימפיאדה תחרות בין קבוצות של כל מיני פעילויות כיפיות ומגניבות .. סיימנו את הפעילות בשעה עשר..
וכולם הלכו להתארגנויות למקלחות ושינה..
 להיות מוכנים לקראת היום שמחכה לנו מחר.. ולחזור לשגרת השיעורים.. שלא הייתה בסופש :)