קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום החמישי

היייי לכולם Smileys

טוב אז הנה כבר הגענו לסוף שבוע ..
 אז מה עבר עלינו היום?
 נפגשנו בשמונה  בבוקר לארוחת הבוקר , לאחר מכן הלכנו לשיעורים..

בשעה 12 התאספו כל קבוצות הלימוד , והציגו את הפרויקט שעשו.
 הפרויקט היה יצירת עיתון קבוצתי שכל אחד שותף בו וכותב בו כתבה , היה מעולה!
 לילדים היו רעיונות מקוריים ויצירתיים , ממש ממש היה כיף לראות את מה שהם הצליחו ליצור בשלושה ימים..
 לאחר מכן בשעה 12:30 הלכנו לארוחת הצהריים ובאחת יצאנו למרכז קימברידג' לסיור בשני מוזיאונים.

המוזיאון הראשון שהלכנו אליו היה מוזיאון לאומנות היסטורית .. מוזיאון ענק ומאוד מרשים ,
היינו בו כשעה וחצי חלקם קצת השתעממו מהנושא אבל זה עבר דיי מהר..
 לאחר מכן הלכנו למוזיאון של התפתחות המדע , זה לא עניין את רוב הילדים אז היינו שם בערך רבע שעה , אגב רבע שעה מאוד מצחיקה.. שהילדים השתמשו שם באביזרים ולימדו אחד את השני על גוף האדם..

אחרי זה , הלכנו לקנות גלידה סיימנו את הסיורים וחזרנו לקולג' להתקלח ולהתארגן
לקראת ארוחת הערב במסעדה איטלקית.. ובשעה שש וחצי יצאנו למסעדה..
חילקנו אכלנו פיצה , ספגטי בולונז ,סלט ולקינוח אפילו סיימנו שם בגלידהSmileys
היה מעולה ואווירה ממש טובה! בסביבות השעה תשע חזרנו לקולג' והמדריכים כאן עשו לנו פעילות עם מוזיקה כולם ממש נהנו אפילו המורים הצטרפו אלינו , היה כיף כיף כיף!!!!

וכך סיימנו את היום כרגיל עייפים..
אבל מתרגשים לקראת יום שישי הקרב ובא..