קיימברידג ארדמור′ 12.7.2015

היום הראשון

טוב אני אתחיל מזה שאגיד שיש לנו את הקבוצה הכי מדהימה בעולם!

כל אחד יותר מקסים ומיוחד מהשני..
 אז מה עבר עלינו היום?
נפגשנו בשדה התעופה בשעה ארבע, עייפים אבל מאוד נרגשים ,
בילינו לנו בדיוטי פרי חלקנו קנינו , חלקנו סתם נחנו..
 ועלינו לטיסה קצרה של חמש שעות .. שסוף סוף  בסופה נחתנו באנגליה Smileys
אוטובוס גדול הגיע לאסוף אותנו , והיה אך ורק בשבילנו ולקח אותנו לקולג' שלנו ,קימברידג' סנט אדמונדס ,
 הדרך לקולג' הייתה יפיפיה ומיוחדת במינה הכל ירוק ובתים מיוחדים..

כשהגענו לקימברידג' התחיל לרדת גשם קל , אבל לא נתנו לו להעכיר את האווירה ,Smileys
 קיבלו את פנינו צוות המקום , צוות מקסים ואיכותי ,שחשוב לו מאוד שנהנה פה הכי שאפשר ו
מוכנים להשקיע בלי סוף למעננו!

הצוות היה מופתע מהרמה של האנגלית של הילדים שכמעט ולא היו צריכים את עזרתי.
עשינו סיור בקמפוס , במגורים , בכיתות , בחדר האוכל  ואכלנו ארוחת צהריים קלילה .
 לאחר מכן יצאנו לזמן חופשי לארגן קצת את הדברים ובשש וחצי הייתה לנו ארוחת ערב טובה וחמה.

לאחר הארוחה התארגנו לקראת פעילות הערב שהעביר לנו צוות המקום , פעילות שכללה חברה מטאיוון ומברזיל , היה ממש כיף כולם נהנו וצחקו , אבל כמובן שאנחנו הישראלים לקחנו את ההופעה..Smileys
 כולם הגיעו לסוף היום דיי עייפים ומותשים מכל היום הארוך שעברנו , אבל בהחלט מרוצים ומצפים למחר.
מחר מחכה לנו מבחן רמה , שאחריו יחולקו לקבוצות לימוד על פיו..ויום של סיור בקימברידג'.

שיהיה לכולנו שבוע טוב ומוצלח:)