Brunel בוגרים 19.7.2015

יום טיול מלא בלונדון!! איזה כיף היה!

שלום לכולם!

אתמול היה יום כיף במיוחד!
ישר אחרי ארוחת הבוקר נסענו ללונדון!!! הילדים היו מדהימים!!! היה לנו כל כך כיף עם כל אחד ואחת מהם!Smileys

התחנה הראשונה שלנו הייתה בארמון המלכה.

הגענו כמו תיירים טובים ומנומסים כשעה לפני תחילת טקס החלפת המשמרות כדי לתפוס מקום טוב.
היה די רגוע והעברנו את הזמן ברוגע ובנעימים. תוך כמה דקות, מבלי לשים לב, המקום התמלא אנשים. היו שם אלפי אנשים,צפוף צפוף, אנשים ניסו לעקוף אותנו ולעמוד יותר מקדימה אבל חלקנו הצלחנו לעמוד על שלנו ולא לוותר על המקום שתפסנו.Smileys

הטקס התחיל בצעדה של התזמורת הממלכתית. הם יצאו מבנין סמוך והלכו בליווי של שוטרים וסוסים לכיוון הארמון תוך כדי שהם מנגנים. איתם נכסנו גם שומרים עם רובים שגם צעדו בצעדה.
בטקס עצמו התזמורת ניגנה שירים מפורסמים שכולם מכירים, והשומרים החליפו את המשמרות. חוויה חוויה!

לאחר שהטקס נגמר התחלנו בצעדה לכיוון ההיייד פארק.
ההייד פארק הוא פארק ענק, ירוק, יפהפהייה, עם כל מיני סוגים של חיות, ברווזים, ברבורים, סנאים ועוד.

התמקמנו ליד האגם, שם עשינו הפסקת צהריים ליד כל הדוכנים המגוונים. אחרי שכולם אכלו ושבעו התיישבנו לפעילות מגניבה.

פתחו את הפעילות דב הנרי השלישי בודובסקי ונועה אליזבת ה57 קרן.Smileys
דב ונועה הכינו לנו מבזק חדשות מישראל כדי שניהיה מעודכנים במה שקורה בארץ. המבזק היה משולב במקרים אמיתיים שקרו בין כמה ידיעות מצחיקות שהילדים שולבו בהם. וכמובן לא נשכח לתת קרדיט לדניאל שלום שעזר גם הוא בכתיבה.

לאחר מבזק החדשות שיחקנו חבילה עוברת שהכנו והיה צחוקים של ממש! בכל הפארק שמעו אותנו! Smileys המשימות היו באנגלית וגם המדריכים האנגלים שהיו איתנו השתתפו במשחק. סיימנו את המשחק בידיוק בזמן, והתחלנו ללכת  לכיוון מוזיאון הטבע.

נתחיל בזה שהמבנה של המוזיאון הוא אחד היפים שראינו. ענק, עתיק, יפהפייה. ראינו שלדים של דינוזאורים אמיתיים, למדנו איך עושים יהלומים, היו כל מיני אבנים , למדנו איך מאבן שמוצאים בטבע הופכים את זה לתכשיט, למדנו איך האבולוציה משנה את החיות ואת הטבע ועוד.Smileys

בפעילות הערב היו שלוש תחנות , אחד זה טרוייה מגניבה. הראו סמלים של חברות ואנחנו היינו צריכים לנחש איזה חברה זו.

בספורט היה משחק שהוא סוג של בייסבול והייתה פעילות של צ'אטים באנגלית. ישבנו במעגל ושיחנו משחקי מילים באנגלית.
ובפינת רגע של נחת:
אחת המשימות בחבילה עוברת הייתה לשחק את משחק "7 בום". המשחק היה כמובן באנגלית , שזה עוד יותר מאתגר, וגילינו שחוץ מסאמר סקול באנגלית אנחנו צריכים גם סאמר סקול במתמטיקה.