קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום ראשון אחרון בקיימברידג'!

ערב טוב ישראל!!Smileys

לילה אחרון שאנחנו כותבים לכם כאן מקיימברידג', אנגליה.

היום היה לנו יום די רגוע והתמקדנו בלהיפרד מהעיר שליוותה אותנו בשבועיים האחרונים והייתה הבית הזמני שלנו.
התחלו את הבוקר בארוחת הבוקר הקבועה שלנו ושוב אכלנו קרואסון, דגנים, פירות, טוסטים ועוד..

המשכנו להתארגנות, משיכת כספים ויציאה לכיוון העיר לסיבוב של זמן חופשי אחרון..Smileys

היה לנו מאוד חשוב להישאר כמה שיותר זמן בעיר אז במקום לחזור לארוחת הצהריים העדפנו לקבל במרכז ארוחות ארוזות.

בעיר עשינו סיבוב שופינג אחרון ומשמעותי שכלל בעיקרו את "פרימרק" וכל הרשתות האהובות עלינו וכמובן, אל תדאגו קנינו גם לכם מתנות.

במהלך הבוקר ובמהלך הקניות הפתיע אותנו פעמים רבות גשם זלעפות שרק לנו הפריע להתנהל כרגיל כי האנגלים המשיכו בשלהם כאילו השמש זורחת וניתן ללכת ללא מטריה.

הגשם ממש גרם לנו להרגיש את אנגליה במיטבה!Smileys

לאחר הזמן החופשי בעיר חזרנו למרכז, קיבלנו ארוחות צהריים ארוזות והתחלנו לארוז כי ממש עוד מעט אנחנו עוזבים את סנט אדמונד. המלאכה הייתה קשה מאוד ואנחנו עדיין במאמצים אחרונים לנסות להכניס הכול למזוודה.

לאחר הפסקת מנוחה קצרה נפגשנו למפגש סיכום כל הקבוצה הישראלית וסיכמנו את החוויה המדהימה הזו.
דברנו איך עבר עלינו הסאמר סקול, מה ניקח איתנו הלאה ובסיום המפגש קרן המדריכה חילקה לנו מתנת פרידה תמונה קבוצתית מה-london eye ומאוד שמחנו לחזור לארץ עם מזכרת קבוצתית.Smileys

המשכנו לארוחת הערב ומשם חזרנו להמשיך לארגן את המזוודות ובשעה 20:00 הלכנו לפעילות ערב- סרט משותף עם הקבוצות שנשארו במרכז.Smileys

חלקנו בחרנו להמשיך לארוז ולנקות את הבאלגן שיש לנו בחדרים, הורים יקרים החדר שלנו בבית זה כלום לעומת איך שהחדר שלנו נראה כאן! Smileys

בדיוק עכשיו אנחנו ממשיכים לנקות ולארוז דברים אחרונים ואנחנו בדרכנו לישון לילה אחרון כאן באנגליה.

תזכורת קטנה לגבי הטיסה: אנחנו ממריאים בטיסה מספר של 318 של חברת אל-על משדה התעופה היתרו מחר בלילה בשעון אנגליה השעה היא 22:30 ונוחתים בשעה 05:20 ביום שלישי ה12.8.14 ואנחנו מחכים כבר לחיבוק מכם!