קיימברידג ארדמור′ 28.7.2014

יום ראשון- THORPE PARK!!!

Good night!!Smileys

שלום לכולם בישראל, אנחנו ברגעים אלו מסיימים את היום השביעי שלנו בקיימברידג'- הייתם מאמינים שלפני שבוע בדיוק בשעות אלו התארגנו לטיסה לכאן? איך הזמן עובר מהר ואנחנו מנצלים כל רגע!Smileys

את היום התחלנו בארוחת הבוקר וממנה המשכנו לחדרים, התארגנו, לקחנו ארוחות ארוזות ויצאנו לכיוון פארק השעשועים
הגדול באנגליה – Thorpe park !!Smileys

עלינו על האוטובוס ביחד עם הקבוצות במרכז ויצאנו ליום שכולו כיף!!

הנסיעה ארכה כשעה וחצי לערך וכבר כאשר הגענו לפארק החלטנו על אילו מתקנים נעלה.
הפארק מאוד גדול ויש בו מגוון מתקנים המיועדים לכולם החל מרכבות הרים ועד לאבובים ומכוניות מתנגשות כך שלכל אחד מאיתנו היתה תעסוקה.

בנוסף, הפארק מלא במסעדות, משחקי ווידיאו ודוכני משחק של בובות וגם שם הצלחנו להשקיע כסף בצורה די יפה.

בארוחת הצהריים על אף הארוחות הארוזות שקיבלנו, הבחירה המועדפת על רובנו הייתה ישיבה במסעדת "פיצה האט" ואכילת פיצה ופסטות במסגרת של "אכול כפי יכולתך", כנראה שברשת לא ידעו שנגיע אחרת הם היו יודעים להפסיק את המבצע... Smileys

משם המשכנו חזרה למרכז ולארוחת הערב שלא כולנו הצלחנו לאכול כי עדיין נשאר לנו טעם של פיצה בפה.Smileys

לאחר ארוחת הערב, הכרנו את הקבוצות החדשות במרכז ושיחקנו יחד "תפוס את הדגל". וזה עבד מעולה.
היה לנו היום יום כיפי במיוחד, מזג האוויר היה מעולה והגיבוש בינינו משתפר מיום ליום.

מחר אנחנו חוזרים למתכונת של לימודים ופעילויות.