מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

סיכום מפגש ראשון :-)

שלום לכולם!
יומן מסע קיימברידג' סנט אדמונדס יוצא לדרך החל מרגע זה...

הפגישה האומנם קצרה שלנו אך מאוד מועילה עברה ללא ספק בהצלחה, חששות הופגו, מתחים הוסרו ובקשות נענו. שמחתי מאוד לגלות שהקבוצה שלנו, רובה לפחות, ארגנה מפגש קבוצתי טרם המפגש ברמת אפעל - דבר שמשחק לטובתנו כבר בארץ.

לאחר שיחה קצרה עם הילדים והכרות בסיסית אפשר להגיד, בלשון המעטה, אנחנו צמאים לעוד ולכן המשכנו את ההתכתבות בקבוצת הווטסאפ, שם אנחנו דנים על נושאים חשובים מאוד כמו - תוצאות המונדיאל, אילו ארצות מגיעות לסאמר סקול, האם הבריטים שותים באמת כל כך הרבה תה, האם אפשר לשתות מהברז, ספורט ועוד נושאים שנכנסים ב1000 הודעות יומיות ;-)

אנו סופרים את הימים לטיסה, מתכוננים נפשית ופיזית ובהתאם לכך הנה כמה דגשים שצריך לקחת בחשבון -
1. שימו Smileys  לארוז חכם! מצד אחד - להביא את הדברים ההכרחיים (בגדים בהתאם למזג האוויר, מטען, שק כביסה, מטרייה, מוצרי שרוקלחת וכדומה), אך מצד שני לא צריך לסחוב את כל הבית (יותר מקום בהלוך - יותר מתנות למשפחה. וכמובן בגדים).ט
2. לא לשכוח להביא לטיסה את התיק שקיבלתם במפגש, יחד עם כרטיס הטיסה, דרכון וכל מה שצריך כדי לעבור את הטיסה בשלום (תשחצים, ספר, מוסיקה, טישו, כרית למטוס, חולצה ארוכה...). ממליצה בחום להשתמש בתיקיה שבה קיבלתם את כרטיס הטיסה ובה לשמור מסמכים חשובים.
3. ממליצה להביא יומן כלשהו, לרשום את החוויות שהיו, הדברים שלמדתם והמקומות בהם ביקרתם.
4. הטיסה שלנו היא ב5:40. יש להגיע לשדה התעופה ב1:40. נא להתחשב בחברים שמגיעים בזמן, לא לאחר מכיוון שאנו תלויים אחד בשני ומחכים לכל מי שמאחר. מגיעים יותר מוקדם = יותר זמן בדיוטי פרי.
5. לכל שאלה, אני כאן, זמינה בנייד (אם להורים אין, לילדים יש :) )

מחכה בקוצר רוח לראותכם,
שרון 
Smileys
   
0
0
התמונות שלי סרטונים שלי



  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה