מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

קיימברידג ארדמור′ 14.7.2014

KARAOKE !

הורים יקרים,
Happy Monday to you all! Smileys
 
את היום הכמעט אחרון שלנו פתחנו בשנטי ובאיטיות, כשאנחנו נפרדים מהצרפתים והאיטלקים באהבה. עד ארוחת הצהריים התמקדנו בנגינה על גיטרה, טורניר שחמט, הכנת ברכות לצוות האנגלי ומנוחה ורגיעה. לאחר מכן המשכנו לזמן חופשי בקיימברידג׳ - כי נזכרנו שיש לנו משפחה וחברים שזקוקים למזכרת גם הם ;-)
 
חזרנו למרכז לארוחת ערב כאשר בסופה זממנו את מסיבת ההפתעה ליובל בלילי. כמה מהבנות הלכו לארגן את אחת הכיתות ועם כל שאר הילדים סיכמנו שכולם יאחרו בכמה דקות לנקודת המפגש, שם אני אנזוף בהם על המעשה, אוביל אותם לכיתה ובכניסה נצעק ״הפתעה!״. התכנית עבדה, יובל הופתעה, ומילות התודה שלנו גרמו לכולנו לדמוע Smileys
 
בסיום החגיגה פצחנו בשירת קריוקי. תחילה מעט חששתי שהילדים יחליטו לוותר, או שרק הזמרים שלנו ישירו, אך לשמחתי הרבה (כמעט) כולם השתלטו על המיקרופון! שרנו שלמה ארצי, אבבא, ניקי מינאז׳ (מאיה - הפתעת), אמינם, קישה (השיר מהמערכון של המוכרות בגדים בארץ נהדרת), ספייס גירלז, בריטני, שיר בצרפתית ועוד דברים טובים. 
 
את היום אנחנו מסיימים באריזה, משימ לא פשוטה בפני עצמה, ומיצוי הרגעים האחרונים... :-(
 
״לא רוצים לישון, רוצים להשתגע״,
הילדים Smileys
 
נ.ב: הידעתם שכאשר נלסון מנדלה פגש אתה הספייס גירלז, הוא קרא להן ״הגיבורות שלי?״
   


  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה