מדריכים מעדכנים מהשטח

סאמר סקול יומן מסע הוא המקום לקרוא את סיפורי המדריכים בזמן אמת.
כל שנה בזמן אמת המדריכים מדווחים מהשטח, מה עשינו היום, כל הצחוקים שהיו, סיפורי אהבה חדשים... תקראו ותבינו באמת מה זה סאמר סקול !

עוד שלושה ימים זה קורה!! - 07/12/2023

חניכים יקריםהספירה לאחור החלה!!!!!!!עוד שלושה ימים אנחנו נפגשים בנתבג ויוצאים למסע שלנו!!!אז קודם כל ...
קרא עוד
כניסה ליומן מסע

מיאמי ואורלנדו

טבלת לו"ז לדוגמא

במיאמי כבר הייתם?

היכונו לבלות במיאמי, עיר החופים והחופש. במיאמי נבקר בסיקווריום -  האקווריום הענקי, נשוט ברחפת באברגליידס ונצפה במופע תנינים מותח.

נסעד ארוחת ערב ב- הארד רוק קפה ונטייל בסאות' ביץ' המכונה ה"ריביירה האמריקאית" המציגה מיקס מהפנט בין ים, חופים, מרכזי קניות ובילויים.סאמר סקול במיאמי

וזה לא הכל! כי בזמן שתכבשו את מיאמי, תיהנו גם מסופשבוע מהמם של אקשן והרפתקאות גדולות מהחיים בפארקים ובאטרקציות של אורלנדו! הסופשבוע באורלנדו כולל ביקור בלתי נשכח בממלכתו הקסומה של דיסני – הדיסניוורלד, ביקור במרכז החלל של קנדי ולקינוח ביקור באאוטלט בשביל הפאן!
 
סאמר סקול מיאמי-אורלנדו היא תכנית סאמר סקול שאי אפשר לפספס: מדובר בתכנית מושקעת המשלבת בין שתי ערים נחשקות בארה"ב! תכנית של שמש, חופים, ים, המון אטרקציות במרחק קצר זו מזו. ההזדמנות שלכם ללמוד אנגלית תוך כדי בילוי, להכיר חבר'ה מכל העולם בגילאים שלכם, לטייל ולראות את הצד המדליק של אמריקה!

סאמר סקול במיאמי ואורלנדוסקול לייף – חיי הקולג' האמריקאי

 סאמר סקול מיאמי ממוקם באוניברסיטת Barry היוקרתית והמטופחת, שכוללת שטחים ירוקים, מרכזי פנאי, בריכת שחייה, מגרשי ספורט, קפיטריה, כיתות מודרניות וחדרי אירוח נעימים. המשתתפים מסווגים לפי רמת השליטה בשפה האנגלית בכיתות קטנות ולומדים אנגלית בשיטות מקוריות וחדשניות שמתבססות על הפנמת האנגלית באמצעות משחקי תפקידים, האזנה למוסיקה, יצירת פרסומות תוך דגש על רכיבי דקדוק, שיח, הבנת הנקרא, כתיבה ועוד. באוניברסיטת בארי תישנו בדירות של שניים עד ארבעה עם שירותים, מקלחת, סלון ומטבחון הממוקמים בתוך הדירה.

סאמרסקול בארה"ב

 מהחופים ועד הפארקים הכי גדולים

 אחרי הלימודים נהנים כל הזמן מכדורעף חופים, ריקוד, אומנות, שחייה, טניס, כדורסל וכמובן בילויים וטיולים מחוץ לקמפוס! מיאמי היא עיר יפהפייה אמריקאית בטוויסט לטיני. התוכנית של סאמר סקול במיאמי כוללת את כל האתרים הכי אטרקטיביים בעיר, כמו הסיקווריום העצום, שייט בשמורת הטבע המרהיבה באברגליידס וצפייה במופע תנינים מרגש, שופינג בסאות' ביץ, סיור מרתק ברובע ארט דקו שכולו מבנים בסגנון הארט דקו וברובע האומנים קוקונט גרוב, ים וחופים אינסופיים – הכינו את בגדי הים!סאמר סקול בארה"ב

 FUN, FUN, FUN – אל תחמיצו גם את אורלנדו, כמובן

 במהלך התקופה החלומית במיאמי נפנה סופשבוע לדובדבן שבקצפת – כמה ימים חוויתיים, מדהימים באורלנדו, עיר השעשועים של ארה"ב. כאן הריגוש מגיע לשיאים חדשים עם יום כיף בדיסני וורלד, ממלכת דיסני המכונה "המקום הכי שמח על פני כדור הארץ" הכוללת רכבות הרים, שייט נהרות, טירה רדופת רוחות, מופעי זיקוקים והכל על רקע התפאורה המרהיבה הלקוחה מסרטי דיסני, מסינדרלה ועד צעצוע של סיפור, לשבור את הקרח ועוד כוכבים שוברי קופות.

כמו כן, נבקר במרכז החלל של קנדי – המרכז מפורסם שם נוכל להרגיש כמו אסטרונאוטים ליום אחד! נצפה בסרטי תלת מימד, נפעיל טילי חלל וננסה להתרגל לתחושה הממחישה את השהייה באזורים ללא כוח הכבידה!

ולקינוח – נבקר גם באאוטלט ענקי שם נוכל לעשות שופינג בדיוק כמו אמריקאים אמיתיים!

אז למה אתם מחכים? סאמר סקול מיאמי ואורלנדו לקיץ שכולו כיף אינסופי. טוסו על זה!

 

צרו עימנו קשר

*
*
*
-
אני מסכים שפרטי ישמשו למשלוח דיוור נוסף / SMS בעתיד.
תהיה רשאי בכל עת להסיר את שמך מרשימת התפוצה.

טופס רישום לסאמר סקול
רב קווי 03-5354449

ברוכים הבאים לקהילת סאמר סקול:

קהילת סאמר סקול היא המקום שבו מי שכבר יצא לסאמר סקול מספר לכולם על החוויית  שעבר, סיפורים, תמונות ואפילו סרטונים קצרים, זה המקום לקרוא סיפורים אמיתיים ומרגשים - לא נגענו !

כניסה לקהילת ילדים סאמר סקול
גלריית תמונות קהילת סאמר סקול

  • שלחו מייל לחברים ואתם בהגרלה
  • טבלת לו"ז לדוגמא